رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ گفت: یک باند اراذل و اوباش که با نیزه های بلند و تیز، درگیری و اخلال در نظم عمومی ايجاد مي كردند، دستگیر شدند.

سرهنگ علیرضا محرابی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:  در پی وصول چندین گزارش مبنی بر تجمع چند تن از ارازل اوباش به نام شهر تهران در یک خانه مسکونی بلافاصله بررسی موضوع در دستور العمل پایگاه چهارم پلیس اطلاعات امنیت عمومی تهران بزرگ قرار گرفت.
رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ در ادامه اظهار داشت: عوامل تخصصی پایگاه چهارم پلیس اطلاعات امنیت عمومی تهران پس از اقدامات گسترده و پیچیده خود متوجه شدند  که محل مورد نظر به پاتوق  استعمار مواد مخدر و تجمع اراذل و اوباش و مردان و زنان تبدیل شده است.
وی در ادامه تاکید کرد: ماموران پایگاه چهارم پس از هماهنگی با مقام قضایی با چند اکیپ عملیاتی در ساعت 22 شب گذشته به آدرس نارمک ، خیابان گلستان اعزام شدند.
این مقام مسئول انتظامی اذعان داشت: پس از حضور ماموران در محل مورد نظر و همچنین بستن راه های فرار احتمالی در اطراف  پاتوق در یک اقدام ضربتی وارد منزل شده  که سه نفر به نام های حسین، داود، و علی  که در محل حضور داشتند بلافاصله  دستگیر  و به مقرر انتقال داده شد.
 سرهنگ محرابی در پایان خاطر نشان کرد: پس از بررسی از منزل ماموران موفق به کشف چندین قبضه نیزه بلند تیز شدند که در بازجویی از متهمان همگی از سابقه داران و اختلال گران جامعه بودند مشخص گردید که این افراد توسط این نیزه ها به درگیری مردم و زورگیری و رعب و وحشت می پرداختند .
 لازم به ذکر است: پس از تکمیل پرونده متهمان جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی مربوطه ارسال گردید./ز
برچسب ها: رئیس ، پلیس ، اطلاعات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار