رئیس کلانتری 117 جوادیه گفت: اراذل و اوباش سطح یک تهران شب گذشته در محدوده جوادیه به دلیل عربده کشی، تخریب خودروها، شرب خمر و حمل مشروب و ... دستگیر شدند.

سرهنگ امیرحسین رضایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: عوامل واحد گشت در حین حضور مستمر خود در محدوده حوزه استحفاظی بنا بر خبری مبنی بر وجود افرادی در موقعیت راه آهن خیابان جوادیه 10 متری اول جوادیه که در حال تخریب خودروها در حالت مستی هستند اعزام شدند.

رئیس کلانتری 117 جوادیه در ادامه اظهار داشت: بلافاصله پس از حضور تیمی از ماموران زبده کلانتری در محل مشخص شد که یکی از اراذل و اوباش به هویت ابوالفضل به همراه فرد دیگری به هویت فردین که از سابقه داران و اراذل و اوباش سطح منطقه بوده و در معاونت اطلاعات این یگان دارای سوابق مختلف از قبیل درگیری، نزاع دسته جمعی، تخریب، شرب خمر، حمل مشروب، عربده کشی و ... بودند با شیشه نوشابه اقدام به تهدید مردم و عربده کشی و تخریب خودروی پارک شده در موقعیت نمودند.

سرهنگ رضایی در پایان خاطر نشان کرد: مأموران بلافاصله در یک اقدام ضربتی با توجه به اینکه اراذل و اوباش در حالت عادی نبودند آنان را زمین گیر کرده و تحت الحفظ به مقر انتقال دادند.

لازم بذکر است، که پرونده این متهمان که شامل تخریب 5 دستگاه خودروی پژو، پراید، مینی بوس، پژو 206 و سمند است به علاوه جواب مثبت تست الکل که در آزمایشگاه صورت گرفت و همچنین شکایت ده ها تن از هموطنان جهت بررسی بیشتر به پایگاه پنجم پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ارسال شد./ل

برچسب ها: اراذل ، تهدید ، منطقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۵:۴۸ ۰۶ آذر ۱۳۹۶
کسایی که قبلا سابقه زندان برای حمل مشروب دارند اگر ازشون مشروب بگیزن حکمش چیه
Iran (Islamic Republic of)
ahmad
۰۹:۲۶ ۰۷ اسفند ۱۳۹۱
اين جور ادمها چي را ميخوان ثابت كنند با اين حركاتشان
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا
۰۸:۵۳ ۰۷ اسفند ۱۳۹۱
باید به شدت با برهم زنندگان امنیتی که شهدا با خون خود به ارمغان آورده اند برخورد صورت گیرد تا احدی به خود جرات ندهد مزاحم دیگران شود
Iran (Islamic Republic of)
سلیم
۰۱:۵۱ ۰۷ اسفند ۱۳۹۱
نمیدونم چرا اینا از بقیه که در این راه مجازات شدند عبرت نمیگرند 
Iran (Islamic Republic of)
داریوش
۱۶:۰۴ ۰۶ اسفند ۱۳۹۱
اینها را باید اعدام کرد
که دیگه کسی به خودش اجازه نده از این کارا بکنه
Iran (Islamic Republic of)
ش
۲۲:۵۳ ۱۹ تير ۱۳۹۴
چیو اعدام کنن همشون بچه محل ما هستنا.
آخرین اخبار