برگزاری سفره هفت‌سین، مسابقات مفرح و تهرانگردی از جمله برنامه‌های سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران در ایام نوروز 92 است.

"محمد حسین فراهانی" مدیر کل استان تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه گردشگری  باشگاه خبرنگاران گفت: برنامه‌های بسیار شاد و مفرحی را برای نوروز 92 در تهران تدارک دیده‌ایم که متفاوت با سالهای قبل خواهد بود.
وی با اشاره به برگزاری مسابقات مفرح و شاد در کاخ موزه‌ها افزود: در تمامی مبادی ورودی شهر و شهرستانها سفره‌های هفت‌سین برگزار شده و به بهترین سفره هفت‌سین جوایزی اهدا خواهد شد.
"فراهانی "تاکید کرد: با هماهنگی‌های انجام شده، هتل‌ها و مراکز اقامتی با 40 درصد و مراکز پذیرایی از جمله سفره‌خانه‌ها تا 20 درصد تخفیف جهت استفاده در اختيار گردشگران خواهد بود.
وی اضافه کرد: در نقاط مختلف شهر جشنواره‌ها و بازارچه‌های صنایع دستی را پیش‌بینی کرده‌ایم تا بتوانیم آسایش و شادی هموطنان‌مان را بیش از پیش فراهم نمائیم.
رئیس سازمان میراث فرهنگی استان تهران تصریح کرد: تورهای تهرانگردی و استانگردی توسط بخش خصوصی با مبالغ بسیار ارزان جهت معرفی جاذبه‌های گردشگری و ارائه خدمات به گردشگران در نظر گرفته شده که هموطنان عزیز ما می‌توانند از مبدأ شهرستانها به شهرستان دیگر و به مبدع تهران و همچنین به مقصد شهرستان دیگر، بصورت تورهای تهرانگردی و استانگردی استفاده نمایند.
وی خاطر نشان کرد: با برنامه‌ریزیها و هماهنگی‌هایی که با سازمانها و نهادهای فرهنگی و خدمت‌رسانی از جمله هلال‌احمر و آموزش و پرورش به عمل آمده امیدوارم با ارائه خدمات مطلوب و رضایت بخش، نوروز 92 یک نوروز پرنشاط و شاد برای تمامی مردم ایران و خصوصا مردم خوب و فرهنگ دوست استان باشد./ص
برچسب ها: میراث ، فرهنگی ، استان ، تهران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار