امام جمعه فیروزکوه گفت: مبارزه با مفاسد اقتصادی در نهایت به تقویت تولید ملی می ‏انجامد.

حجت‏ الاسلام عبدالعلی استیری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهار داشت: تولید کشور در صورتی که در فضای سالم اقتصادی فعالیت کند، می ‏تواند به رشد و پیشرفت مطلوبی دست یابد.

وی ادامه داد: در سالی که همه در تلاش هستند تا تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی محقق شود، باید توجه داشت که یکی از راه‏ های اصلی تقویت تولید ملی و گام برداشتن در مسیر تحقق خواست رهبری، مبارزه با مفاسد اقتصادی است.

استیری افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی، فرمانی هشت ماده‏ ای برای فعالیت در این عرصه و مبارزه با مفاسد اقتصادی صادر فرموده‏ اند که باید مدّنظر و در دستور کار تمام مردم و مسئولان قرار گیرد.

امام جمعه فیروزکوه بر لزوم تشدید برخورد با مفسدان اقتصادی تاکید کرد و گفت: مردم از دستگاه قضایی برای پیگیری این مسئله مهم قدردانی می ‏کنند.

وی ادامه داد: مبارزه با مفاسد اقتصادی از خواسته‏ های اصلی مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی است و این برخوردها همواره باید در اولویت کار مسئولان دستگاه قضایی و دولت قرار گیرد.

استیری با بیان اینکه امسال از سوی رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به عنوان سال «تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی» نام‏ گذاری شده است و عمل به این پیام مهم باید در رأس امور قرار گیرد، گفت: مردم از مسئولان می ‏خواهند تا مبارزه با مفاسد اقتصادی را در سالی که چنین عنوان زیبا و جامعی را به همراه خود دارد، با جدیت پیگیری کنند./س


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.