بازدید اهالی رسانه از "همه خانواده من" در کاشان

جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه با میزبانی سیما فیلم برای بازدید از لوکیشن و پشت صحنه سریال نوروزی "همه خانواده من" که پیش از این به "جشن تولد" نامیده میشد به کاشان رفتند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، جمعی از خبرنگاران و اصحاب رسانه با میزبانی سیما فیلم برای بازدید از لوکیشن و پشت صحنه سریال نوروزی "همه خانواده من"  که پیش از این به "جشن تولد" نامیده می شد به کاشان رفتند.
در این سفر یک روزه اهالی مطبوعات به بازدید از حمام فین و خانه طباطبایی ها که از لوکیشن های این سریال بود پرداختند و از نزدیک بازی فریده سپاه منصور، کاوه خداشناس،هدی زین‌العابدین،‌ افسانه ناصری‌ و فرحناز منافی ظاهر ... را مشاهده کردند. 
سریال نوروزی "همه خانواده من" به کارگردانی داریوش فرهنگ با نام قبلی "جشن تولد" یک سریال کمدی ، اجتماعی و خانوادگی است که 70% کار تصویربرداری شده و کل کار در کاشان جلوی دوربین خواهد رفت.
یکی از ویژگی های بارز و مهم این سریال نوروزی به تصویر کشیدن تمام جزیات و دقت در ادای رسوم و حتی نمایش گوشه و کنار خانه ایست که تبدیل به موزه شده و بسیاری از مردم این روزها تنها می توانند بخش هایی از آنجا را بازدید کنند در حالیکه "همه خانواده من" علاوه بر اتاق های اندرونی و بیرونی از کناری ترین قسمت های خانه مثل آشپزخانه هم نگذشته و چون این فضا با اسباب و وسایل زندگی ترکیب شده است مخاطبین تلویزیون این اقبال را پیدا می کنند که به جای بازدید از فضای بی روح و خشک خانه های قدیمی آن را با رنگ و بوی زندگی تصور و تجسم کنند.
ضمن اینکه در کنار ویژگی های بصری و نمایش دقیق و هنرمندانه از گلاب گیری و فرش کاشان و مکان هایی چون خانه بروجردی ها ، تیمچه امین الدوله ، بازار کاشان ، تپه های سیلک ؛ این سریال نوروزی یک پرورشگاه هم در لوکیشن های خود دارد و نوروز بینندگان تلویزیون را با زیبایی های بصری و معنوی توام می کند. 
در این سریال فرهاد آئیش ، پرویزفلاحی پور ، محمد عمرانی ، فریده سپاه منصور، ارژنگ امیر فضلی، کاوه خداشناس ، هدی زین العابدین ، ناصر گیتی جاه ، افسانه ناصری ،منوچهر علیپور ،خسرو احمدی ، شکوفه هاشمیان ، فرحناز منافی ظاهر ،مسعود سخایی ، مریم سرمدی ،علی دستان پور ، علیرضا عسگری و آندرانیک خچومیان ایفای نقش می‌كنند. 
سایر عوامل عبارتند از: نویسندگان فیلمنامه : مهدی بهپور ، مجید آسودگان - دستیار اول کارگردان وبرنامه ریز: سید علی هاشمی ، دستیار دوم کارگردان :محسن میرزایی - مدیر تولید : عباس دقاقی ، جانشین تولید : ایلیا مهرعلیزاده - مدیر تدارکات : مهدی بخشش - گروه تولید و تدارکات: محمد دقاقی، یاسر مجیدی، امید جساس، حسن دقاقی، عباس سهی، مجید رضازاده، مهدی دقاقی، کریم بخشش-  مدیر تصویربرداری : شهرام نجاریان ، دوربین دوم: مهدی حیدری- دستیاران تصویر : محمد جعفرپور ، میثم ریزه سرایی نظیمی ، کاوه حاجی رمضان، یوسف قلی زاده، علیرضا احمد زاده، سجاد بهشتی، رامین فرزانه- صدابردار: محمد کیان ارثی ، دستیاران صدا: حسام مژده ای نیا ،علی صادقی - طراح صحنه و لباس : پیام حسین سوری – دستیاران صحنه: ابراهیم کرامتی، ابراهیم محمدی، امید نجومی، شایان شهیدی، نیکان خشکباری – دستیاران لباس: مهشید صادقی، مریم نوروزی آرنجنی- طراح چهره پردازی : مهری شیرازی، دستیاران: بهروز فراهانی و مهناز قصابی. - منشی صحنه : سهیلا کاشفی ، اجرای گریم: آیدین فرضی ،آرش نصر ، هادی لطفی ، آیدا فرشادی ، جلوه های ویژه:حمید رسولیان ، تدوین، صداگذاری و ترکیب صدا: حامد رضی ، عکس : مهدی رلخواسته،امید مسعودفر،تصویربردار پشت صحنه : محمد تامینی – روابط عمومی: محیا رضایی کلانتری
 "همه خانواده من" در 14 قسمت 48 دقیقه ای  در گروه اجتماعی سیمافیلم به منظور پخش در ایام نوروز تولید می شود./ي2

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
غریبه اشنا
۱۳:۲۳ ۲۹ آبان ۱۳۹۲
behtar nabod ax khodetonam miza shtin ro sayt
آخرین اخبار