شهردار خرم‌دره خبر داد

کلاهبرداری از فروشندگان به نام شهرداری خرم‌دره

شهردار خرم‌دره از کلاهبرداری فردی به نام شهرداری خرم‌دره خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران ، جانشین فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خرم‌دره پیش از ظهر امروز در جلسه تنظیم بازار این شهرستان با اشاره به برگزاری نمایشگاه بهاره در خرم‌دره اظهار داشت: نیروی انتظامی امنیت این نمایشگاه را در روزهای برگزاری آن برقرار می‌کند.

پرویز شریفی با اشاره به توزیع میوه شب عید در شهر خرم‌دره خاطرنشان کرد: باید توزیع میوه در نقاط مختلف شهر صورت بگیرد تا شاهد ازدحام و شلوغی در بخشی از شهر نباشیم.

وی با بیان اینکه در صورت امکان گشت نامحسوسی در روزهای پایان سال برقرار شود، گفت: این گشت می‌تواند شامل مامور نیروی انتظامی، تعزیرات حکومتی و مجمع امور صنفی باشد.

رئیس دامپزشکی شهرستان خرم‌دره در این جلسه با اشاره به ورود و خروج احشام از کشور بیان داشت: احشام در شرق کشور ارزان‌تر از غر کشور است.

مرادی افزود: احشام از افغانستان، پاکستان و هندوستان به دلیل ارزان بودن و به صورت قاچاق وارد کشور شده و به کشورهای ترکیه و عراق ارسال می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم برخورد با قاچاقچیان احشام تصریح کرد: نیروی انتظامی باید در صورت مشاهده این موارد نسبت به متوقف کردن وسیله نقلیه حامل احشام اقدام لازم را صورت دهد.

رئیس دامپزشکی شهرستان خرم‌دره افزود: از نیروی انتظامی شهرستان خواهانیم که این موضوع را جدی بگیرند چرا که ماشین‌های حامل احشام در حوالی هتل غزال متوقف می‌شوند.

شهردار خرم‌دره در این جلسه با اشاره به جمع‌آوری برخی مبالغ از فروشندگان حاضر در جمعه بازار از سوی برخی افراد گفت: چند ماه پیش کلاهبرداری به نام شهرداری خرم‌دره از فروشندگان پول گرفته و رفته بود.
برچسب ها: خرم دره ، شهرداری ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.