ثبت‌نام دورۀ جدید آموزش مقدماتی داستان‌نویسی در واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری استان همدان آغاز شد

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری حوزه هنری، دوره جدید آموزش مقدماتی داستان‌نویسی با هدف كشف و شناسایی استعدادهای جوان استان در زمینه داستان نویسی برگزار می شود.
مدیر روابط عمومی حوزه هنری استان همدان در این باره گفت: سال‌هاست كه كانون داستان حوزه هنری استان همدان، تنها مركز آموزش گام‌به‌گام مقدماتی و پیشرفته داستان‌نویسی در استان به شمار می‌رود و همواره با برگزاری جلسات مستمر هفتگی و تأكید بر مباحث آموزشی، پذیرای علاقه‌مندان و نویسندگان جوان استان بوده است.
طیبه شایسته با اشاره به برنامه‌ریزی‌های صورت‌گرفته برای نوقلمان گفت: هر ساله با ثبت‌نام از علاقه‌مندان و افراد مستعد، دوره‌های مقدماتی 1 و 2 برگزار می‌شود و كانون داستان روزهای دوشنبه، ویژه هنرمندانی است كه مراحل مقدماتی 1و2 را پشت سر گذاشته‌اند.
وی خاطر نشان كرد: در نشست‏های كانون داستان، مباحث نوین داستان‌نویسی، جمع‌خوانی آثار مطرح ایران و جهان و نقد و بررسی آثار جدید اعضا صورت می‌گیرد و جلسات مقدماتی نیز روزهای چهارشنبه با حضور مستعدان این رشته و طرح مباحث آكادمیك و كارگاهی برپا می‌شود. در این جلسات، علاقه‌مندان عناصر داستان را به صورت تئوری و عملی می‌آموزند به طوری كه در پایان دوره‌ها قادر به نگارش و نقد داستان خواهند شد.
شایسته افزود: مرحله شماره1 آموزش مقدماتی داستان نویسی در شش‏ ماهه نخست سال و با حضور سیدمهرداد موسویان، از فعالان عرصه داستان نویسی استان، برگزار می‏شود و افرادی كه در آزمون پایان‏دورۀ مرحله اول موفق به كسب امتیاز شوند می‏توانند جهت ثبت‏نام در مرحله دوم آموزش مقدماتی داستان‏نویسی كه در شش ماهه دوم سال برگزار می‏شود، اقدام نمایند.
وی درپایان خاطرنشان كرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام در دوره جدید آموزش مقدماتی داستان‌نویسی، با دردست داشتن كپی شناسنامه و كارت ملی و دو قطعه عكس، حداكثر تا روز پنج‏شنبه 24 اسفندماه  به نشانی همدان- خیابان شریعتی- روبه‌روی بانك صادرات مركزی- بن‌بست زرین- حوزه هنری استان همدان- واحد آفرینش‌های ادبی مراجعه كنند./صس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار