دانشجویان عمره گذار جهت شرکت در کلاس های آنلاین ویژه عمره دانشجویی می توانند به آدرس zaer.hajj.ir ‏ مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران به نقل از دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها آموزش مجازی به زائرین عمره گزار دانشجو با همکاری بعثه مقام معظم رهبری از 5 اسفندماه در سامانه آموزش مجازی زائر آغاز شده است.

آموزش مجازی همچنان كه از نامش برمي‌آيد، شامل همه آموزش‌هايي است كه با استفاده از ابزارهاي الكترونيكي اعم از صوتي، تصويري، رايانه‌اي، شبكه‌اي و غيره انجام مي‌شود. به عبارت ديگر، محتواي آموزشي در اين دوره با استفاده از انتقال صدا، تصوير و متن ارائه مي‌شود كه با بهره‌گيري از ارتباط دو سويه بين فراگير و استاد يا بين فراگيران، كيفيت ارائه دوره آموزشي به بالاترين سطح خود مي‌رسد.

 گفتنی است آموزش مجازی به عمره گزاران دانشجو در دو قالب آنلاین و آفلاین و با موضوعات اسرار حج و عمره،معارف،تاریخ اسلام،احکام عمومی،احکام مختص به عمره،آشنایی با عقاید و مسائل وهابیت،مهدویت، آشنایی با قرآن، عفاف و حجاب برگزار می شود و بسته های آموزشی نیز قابل دریافت خواهد بود.

همچنین برنامه های دوره اول آموزش مجازی از 5 تا 11 اسفندماه در سایت zaer.hajj.ir برگزار و مراحل بعدی از طریق سایت لبیک اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است زائرین دانشجو باید نرم افزار کلاس آنلاین را از سایت مربوطه دریافت و در سیستم خود نصب کنند.همچنین قبل از شرکت در کلاس ها باید حتما در دوره های آموزشی ویژه عمره دانشجویی سایت ثبت نام نمایند./ح
برچسب ها: کلاس ، آنلاین ، عمره ، دانشجویان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.