"رصد" از سری برنامه های ˝پندار˝ جمعه (11 اسفند) با موضوع آسیب شناسی شبکه های ماهواره ای فارسی زبان روی آنتن می رود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، محمد تاجیک، تهیه کننده برنامه پندار با اعلام این خبر گفت: نخستین قسمت از ویژه برنامه رصد از سری برنامه های پندار اهداف برنامه سازان شبکه "من و تو" را بررسی می کند. 
وی افزود: این برنامه که در 15 قسمت 45 دقیقه ای تولید شده است، با معرفی شبکه های فارسی زبان ماهواره ای کلید خورده و طی آن اساتید دانشگاه و نخبه های علم رفتارشناسی، روانشناسی، جامعه شناسی و ارتباطات درباره فعالیت ها و وابستگی شبکه های فارسی زبان ماهواره ای را بررسی خواهند کرد.
این تهیه کننده گفت: این برنامه به نحوه شکل گیری و واکاوی اهداف و مقاصد شبکه های فارسی زبان ماهواره ای می پردازد و طی آن طیف های مختلف مردمی از نماینده های مجلس گرفته تا دانشجویان، اصناف مختلف و نخبگان علمی درباره آثارمخرب این شبکه بر زندگی خانواده های ایرانی صحبت می کنند.
تاجیک با بیان این که هدف شبکه های ماهواره ای فارسی زبان تخریب خانواده های ایرانی و ترویج سبک زندگی مغایر با باورهای ملی و مذهبی ماست، افزود: "رصد" با نگاهی موشکافانه به بررسی تولیدات شبکه های ماهواره ای پرداخته و بخش هایی از برنامه های شبکه های ماهواره ای مثل "بفرمایید شام" را برای پخش آماده کرده است که موید ادعا ما درباره نیت ددمنشانه عوامل پشت صحنه این شبکه های ماهواره ای است. 

وقتی روزنامه نگاران "من و تو" را به چالش می کشند
این تهیه کننده از اضافه شدن آیتم تازه ای به این برنامه خبر داد و گفت: در بخش میزگرد برنامه "رصد" هدف شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان در ساخت برنامه‌های سرگرم کننده و رسالت اصلی این شبکه‌ها به چالش کشیده شده است.
تاجیک گفت: این میزگرد با حضور نمایندگانی از روزنامه های کثیرالانتشار کشور مثل شرق، آرمان، همشهری و با اجرای میلاد شیران در 15 قسمت 7 دقیقه ای ضبط شده و طی آن اصحاب رسانه درباره تاثیر شبکه های ماهواره ای بر زندگی خانوادگی ایرانیان و تلاش این شبکه ها برای ترویج مد و موسیقی مورد علاقه خود گفت و گو کردند.
وی افزود: در این میزگرد روزنامه نگاران با تعمق خاصی هدف برنامه سازان از ساخت برنامه آکادمی گوگوش و نحوه ورود این خواننده به شبکه من و تو را مورد بررسی قرار دادند.
"پندار" کاری از گروه معارف شبکه دو سیماست. سری جدید این برنامه تحت عنوان "رصد" با اجرای محمد حسن ندایی و با موضوع رصد شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی زبان روی آنتن شبکه دو می رود. نخستین قسمت از سری جدید این برنامه جمعه (11 اسفند) ساعت 19:30 پخش می شود./ي2
برچسب ها: پندار ، شبکه دو ، تلویزیون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار