هشتمین نمایشگاه و جشنواره آبزیان ، فرآورده ها و محصولات شیلاتی کشور از 19 تا 27 اسفند در مصلای بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران ؛ این نمایشگاه با همکاری سازمان شیلات ایران و  اتحادیه صنف فروشندگان ماهی و چند تعاونی و شرکت بخش خصوصی برگزار می کند.

غلامرضا رضائیان  دبیر اجرایی این نمایشگاه و جشنواره در این رابطه اظهار داشت : محصولات عرضه شده در این نمایشگاه با تخفیف 10 تا 15 درصدی در مقایسه با قیمت فروشگاهها و مغازه های سطح شهر در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت .

وی با بیان اینکه شهروندان می توانند در مدت زمان برگزاری هشتمین نمایشگاه و جشنواره آبزیان ، فرآورده ها و محصولات شیلاتی کشور ، مواد غذائی شیلاتی و فرآوردهای دریائی مورد نیاز خود را به هر اندازه که نیاز دارند ، تهیه کنند ، افزود : این نمایشگاه و جشنواره با هدف تنظیم بازار در آستانه سال نو و همچنین کمک به شهروندان ، برگزار می شود.

دبیر اجرایی هشتمین نمایشگاه و جشنواره آبزیان ، فرآورده ها و محصولات شیلاتی کشور؛گسترش فرهنگ استفاده از محصولات آبزی در سبد غذایی خانوارها را یکی دیگر از اهداف برگزاری این نمایشگاه بیان کرد و گفت : همچنین پخت و تهیه انواع غذاهای دریایی برای شهروندان آموزش داده می شود.

علاقه مندان می توانند از ساعت 10 صبح تا 10 شب از هشتمین نمایشگاه و جشنواره آبزیان ، فرآورده ها و محصولات شیلاتی کشور و دومین نمایشگاه عرضه مستقیم کالا، بازدید کنند.
برچسب ها: آبزیان ، مصلی ، شیلات ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار