از امشب پخش سريال تلويزيوني به رنگ سيب به كارگرداني محمد احتشامي از شبكه شما آغاز مي‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي  رسانه ملي؛ اين سريال با دستمايه اي طنز، داستاني اجتماعي را دنبال مي كند كه در آن قصه روابط انسان ها و تحول شخصيتي افراد مختلف در بستر اتفاقات مختلف زندگي روايت مي شود  و ارزش هاي انساني را معرفي و صفات ناپسند را مذموم مي داند.
داستان اين سريال در خصوص طيار يك مرد ساده اي است كه با چرخ دستي اش مشغول ميوه فروشي است طي يك رويايي مبلغ قابل توجهي پول ارثيه به وي مي رسد در اين رهگذر اقوام و دوستان وي كه تا ديروز به او توجهي نداشتند همگي دور او را مي گيرند و كيانوش پسرخاله اش بيشتر از ديگران تلاش مي كند كه او را فريب بدهد. سادگي طيار و زرنگي كيانوش و وسوسه هاي او باعث ايجاد فضايي جالب در اين مجموعه مي شود.
در اين سريال تلفيقي از بازيگران ملي و بومي استفاده شده به طوري كه  رابعه اسكويي ، پرستو صالحي و كاظم افرند نيا در كنار بازيگران بومي لرستان همچون سيد نوري موسوي، رضا عظيمي، فريبا علي نژاد و ... ايفاي نقش مي كنند.
همچنين سعي شده بخش هاي مختلف استان لرستان در سريال به رنگ سيب به تصوير كشيده شود تا مخاطبان علاوه بر ديدن سريال با نقاط بكر و ديدني استان لرستان آشنا شوند.
لرستان در 15 قسمت 45 دقيقه اي توليد شده از شنبه 12 اسفند هرشب  از شبكه شما پخش و تكرار آن روز بعد ساعت 15 انجام مي شود./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.