با دستگیری باند حرفه ای سارقان کابل فشار قوی صبح امروز دستگیر شدگان به سرقت 3 هزار متر کابل از پروژه های نفتی، پالایشگاههاو... اعتراف کردند.

 سرهنگ خدادادی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: با اعلام شکایتهای پی در پی در خصوص سرقت کابل های فشار قوی ار پالایشگاهها و پروژه های نفتی رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی ویژه غرب استان تهران قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اولیه و کنترل و مراقبتهای ماموران در جریان انتقال یک محموله کابل فشار قوی به وسیله یک دستگاه خاور مطلع و پس از چند روز تعقیب و مراقبت این خودرو را شناسایی کردند.

رئیس پلیس آگاهی غرب استان تهران در ادامه بیان داشت: در بازرسی از این خودرو هزارو 200 کیلو گرم کابل برق، 120 بطری مشروب کشف و در ادامه نیز چهار دستگاه وانت پیکان نیز توقیف شدند.
در این رابطه 10 نفر دستگیر و در بازجویی ها به همدستی با چهار نگهبان یک شرکت بین المللی ذر کرج اعتراف کردند که این افراد نیز طی دو عملیات پلیسی در هشتگرد دستگیر شدند.

در بازجویی های به عمل آمده از دستگیر شدگان آنها به سرقت سه هزار متر کابل برق فشار قوی از پروژه های نفتی پالایشگاهها و پروژه های نفتی اعتراف کردند./ل

برچسب ها: دستگیری ، سرقت ، کابل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار