در 48 ساعت گذشته ماموران پليس مركز اصفهان در چند طرح ضربتي 19 دستگاه وسيله نقليه مسروقه را كشف و تعداد 25 نفر سارق تحت تعقيب را شناسايي و دستگير كردند .

 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پايگاه خبري پليس، سرهنگ "حسن ياردوستي" فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان با اعلام اين خبر اظهار داشت:ماموران پليس مركز اصفهان در اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و دستگيري سارقان حرفه اي و سابقه دار خودرو و وسائط نقليه چندين طرح عملياتي و ضربتي را در 48 ساعت گذشته به مرحله اجرا درآوردند.
 
اين مقام مسئول افزود: در جريان اين عمليات ها كه با همكاري يگان هاي امداد و كلانتري هاي اصفهان انجام شد ماموران موفق شدند 19 دستگاه وسيله نقليه شامل خودرو و موتورسيكلت فاقد تجهيزات ايمني را كه چندي پيش توسط سارقان به سرقت رفته بود را كشف و ضبط كنند.
 
اين مقام مسئول تصريح كرد :در اين زمينه 25 نفر از سارقان حرفه اي و سابقه دار تحت تعقيب پليس شناسايي و در عمليات هاي جداگانه در مخفيگاهشان دستگير و به مراجع قضايي معرفي شدند .
 
"ياردوستي" با اشاره به هشدارهاي مكرر پليس در خصوص پيشگيري از سرقت وسايل نقليه ، از شهروندان خواست: با توجه به روزهاي پاياني سال و افزايش خريدهاي نوروزي و استفاده از خودروهاي شخصي به نكات ايمني توجه بيشتري كرده و در صورت ايمن نبودن وسيله نقليه آن را به سيستم هاي ايمني و بازدارنده چون قفل فرمان و پدال ،دزدگير و ...مجهز كنند. /ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار