فردي که با تقليد صدا خود را مسئول دفتر زيارتي معرفي و با حربه تهيه فيش حج تمتع از شهروندان مبلغ 90 ميليون تومان کلاهبرداري کرده بود در بيرجند دستگير و روانه زندان شد .

 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، ازپايگاه خبري پليس ، سرهنگ " عرب زاده " رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي خراسان جنوبي با اشاره به مطلب بالا گفت : در پي اخبار رسيده مبني بر اين که يکي از متهمان سابقه دار بعد از آزادي از زندان مشهد به بيرجند مراجعه و در سطح شهر اقدام به کلاهبرداري کرده است ، بلافاصله موضوع در دستور کارآگاهان پليس آگاهي قرار گرفت .
 
وي ادامه داد : کارآگاهان پليس آگاهي با انجام يكسري اقدامات اطلاعاتي متهم را که با وعده تهيه فيش حج به صورت آزاد 90 ميليون تومان از شهروندان دريافت کرده بود را با همکاري يک نفر شاکي در يک عمليات غافلگيرانه در حالي که قصد متواري شدن از بيرجند را داشت شناسايي و دستگير کردند .
 
رئيس پليس آگاهي تصريح کرد : متهم در ابتد منکر موضوع شده و اعلام کرد با شکات معامله کرده و با هم حساب و کتاب دارند و اين مبالغ را بابت سرمايه گذاري و همچنين قرض از آنان دريافت و موضوع تهيه فيش حج در بين نبوده است .
 
سرهنگ " عرب زاده " افزود : متهم با مشاهده اسناد و مدارک لب به اعتراف گشوده و اعلام کرد که من با تماس تلفني به شاکي و تقليد صدا ، خود را از مسئولان دفاتر زيارتي معرفي کردم و به وي گفتم که مي توانم با همکاري مسئولان در تهران برايشان فيش حج تمتع تهيه کنم و شکات نيز قبول مي کردند .
 
وي ادامه داد : متهم با اشاره به اين که خودم به عنوان فرستاده از سوي دفتر زيارتي به منزل شکات مراجعه و مدارک آنان را دريافت و شماره حسابم را نيز به آنان دادم .
 
رئيس پليس آگاهي گفت : متهم با بيان اين که دوباره با تقليد صداي به آنان اعلام کردم نياز است که شما وجهي را براي اقدامات ثانويه به آن شماره حساب واريز و اگر به صورت قسط واريز کنيد دچار مشکل مي شود و با اين شگرد در مجموع حدود دو ماه مبلغ 90 ميليون تومان براي خريد 4 فيش حج به حسابم واريز شد .
 
سرهنگ " عرب زاده " خاطر نشان کرد : متهم پس از تکميل تحقيقات به همراه پرونده و شکات به دادسرا اعزام و با قرار روانه زندان شد ./ل
برچسب ها: تقلید ، صدا ، کلاهبردار ، سابقه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار