مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان خراسان رضوي آموزش واحدهای صنعتی را یکی از مهمترین زمینه های تولید ملی و صنعت عنوان کرد .



علي سليماني در مصاحبه با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد بر ضرورت اجرا ، تداوم و تاثیر گذاری دوره های آموزشی در بخش صنعت تأکید کرد .

وی ادامه داد: این شرکت بر اساس وظیفه خود در بخش آموزش طی چند سال اخیر برنامه ریزی ها و فعالیتهای خوبی انجام داده است بطوریکه امسال بيش از 190 دوره آموزشی و 100 هزار نفر ساعت بود که با موضوعات مختلف از جمله مدیریتی آموزشی ، مهارتی و کارآفرینی برای صنعتگران مستقر در سطح شهرکها و نواحی صنعتی برگزار کرده است .

به گفته مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان خراسان رضوي بیشترین استقبال از برگزاری دوره های آموزشی در حوزه هاي مديريتي بوده است .

سليماني با اشاره به اینکه آموزش و رسیدن به علم روز در صنعت همواره مورد نیاز صنعتگران است،

وي افزود : اگر این نگاه در واحدهای صنعتی نهادینه شود و تکنولوژیها نیز بر اساس دانش و توانمندی بومی به روز شود شاهد تولیدات با کیفیت ، قیمتهای مناسب و حتی رقابتی خواهیم بود .

علي سليماني خاطرنشان کرد: با توجه به نامگذاری امسال با عنوان تولید ملی ، حمایت از کار و سرمایه ایرانی در زمینه آموزش واحدهای صنعتی تلاش خود را دوچندان كردند./س


برچسب ها: مدیر ، عامل ، شرکت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.