وزیر نیرو:

پژوهشگاه نیرو از پژوهشگاه های برتر کشور است

وزير نيرو گفت: پژوهشگاه نيرو از پژوهشگاه هاي برتر كشور است و بايد جايگاه اصلي خود را پيدا كند.

به گزارش خبرنگاراقتصادي باشگاه خبرنگاران، مجید نامجو روز یکشنبه در آيين معرفی رییس جدید پژوهشگاه نیرو، اظهار داشت: پژوهشگاه نيرو با حدود 30 سال سابقه فعالیت، يكي از پژوهشگاه هاي باسابقه كشور است و بايد با تلاش و انرژي مضاعف، جايگاه اصلي خود را پيدا كند.
وي ادامه داد: اين پژوهشگاه در حال آغاز دوره جديدي از فعاليت خود است كه بايد با برنامه ريزي و فكر و طراحي هاي جديد، اتفاق های مثبت بزرگي را در عرصه صنعت برق كشور به وجود آورد.
نامجو گفت: پژوهشگاه نيرو به عنوان يك محيط علمي و پژوهشي و تحقيقاتي بايد داراي نشاط كاري زيادي باشد و براي فراهم كردن چنين محيطي، نيازمند برنامه ريزي هاي لازم از سوي مديران ارشد اين پژوهشگاه است.
وي همچنين گفت: در يك فضاي تحقيقاتي بايد روابط ميان كارشناسان و مديران صميمي و كاملا دوستانه باشد تا لطمه اي به آن وارد نشود و با سرعت بيشتري براي رسيدن به اهداف بلندمدت خود حركت كند.
وي موفقيت هاي كسب شده از سوي پژوهشگاه نيرو را امري مهم دانست و گفت: ظرفيت و پتانسيل صنعت برق كشور و به ویژه پژوهشگاه نيرو بسيار بيشتر از آن چيزي است كه امروز به دست آمده است و بايد براي رسيدن به موفقيت هاي بيشتر در عرصه هايي مانند دانش و پژوهش، برنامه ريزي هاي مناسب تري را انجام دهد.
نامجو در پايان بر لزوم تلاش و همت مضاعف مديران و كارشناسان پژوهشگاه نيرو تاكيد و ابراز اميدواری کرد: به زودی شاهد تاثير فعاليت هاي مهم و موثر این پژوهشگاه در صنعت برق كشور باشيم.
در این آیین، محمدصادق قاضی زاده به عنوان رییس جدید پژوهشگاه نیرو معرفی و از تلاش های محسن مرجان مهر در طول سرپرستی این پژوهشگاه قدردانی شد./س
برچسب ها: وزارت ، نیرو ، انتصاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار