رئیس شورای اسلامی شهر گرگان گفت: باید رد حد توان به امورات مستمندان رسیدگی کنیم.

به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، حبیب‎الله قلیش‌لی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر گرگان اظهار داشت: ایامی در این هفته در پیش‌رو داریم که ایام ارزشمند و مبارکی است.

وی اضافه کرد: امروز دوشنبه روز احسان و نیکوکاری است که باید یادمان بیاید که همه کودکان، نوجوانان، مرد و زن احتیاج دارند لباس و کفش نو بخرند، خانه تکانی کنند و محفلی در شب عید بیارایند.

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان تاکید کرد: اما در این جامعه هستند کسانی که قدرت مناسب برای فراهم کردن این جمع و شرایط را ندارند.

در حد توان به امورات مستمندان رسیدگی کنیم

وی گفت: ما در این روز باید یادمان بیاید که در همسایگی، دوست و آشنایان اگر کسانی هستند که چنین شیوه‎ای دارند در حد توان به آنها رسیدگی کنیم.

قلیش‌لی افزود: روز سه‌شنبه این هفته بنام روز درختکاری است و همه ما در این روز باید سعی کنیم که در صورت امکان یک نهالی را بکاریم و اگر این امکان برای ما وجود ندارد به درختان و گل‎های محل زندکی، کار و تحصیل خود برسیم و از قدر این نعمت خداوندی را بدانیم.

این مسئول تصریح کرد: روز جمعه به نام روز سید جمال‎الدین اسدآبادی نامگذاری شده که در بعضی از محافل و یادداشت‎ها بنام اسعدآبادی قید شده که این اشتباه است و اسدآبادی صحیح است.

سیدجمال‎الدین اسدآبادی در بیداری و حرکت دینی در روزگار قاجاریه بسیار اثرگذار بوده است

قلیش‌لی خاطرنشان کرد: وی در بیداری اعتقادی و دینی مردم ایران نیز تاثیرات به سزایی داشته است

رئیس شورای اسلامی شهر گرگان تشریح کرد: سید جمال‎الدین اسدآبادی فرزند اسدآباد و یک دانشمندی موثر در بیداری و حرکت دینی در روزگار قاجاریه بسیار اثرگذار بوده است.

وی خاطرنشان کرد: وی در بیداری اعتقادی و دینی مردم ایران نیز تاثیرات به سزایی داشته است.

این مسئول در پایان متذکر شد: ما باید این روزها را ارج نهیم و در بزرگداشت چنین روزهای نیکو در طول سال بکوشیم./ج1

برچسب ها: شورا ، مستمندان ، دین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.