دستیار ویژه رییس جمهوری در امور پیگیری طرح های مهر ماندگار بعداز ظهر روز یكشنبه ازچهار پروژه طرح مهر ماندگار مربوط به بخش درمان و ورزش در شاهرود بازدید كرد.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از سمنان ، 'علی اكبر محرابیان ' ابتدا از روند اجرای عملیات ساخت پروژه بخش جراحی قلب بیمارستان امام حسین (ع) بازدید كرد.

دراین مراسم 'محسن اعرابی ' رییس دانشگاه علوم پزشكی شاهرود به خبرنگار ایرنا گفت:

این طرح از ابتدای سال 90 عملیات احداث آن آغاز شده و اكنون 67 درصد پیشرفت فیزیكی دارد.

وی با اشاره به اینكه برای تكمیل این پروژه و خرید تجهیزات آن حدود 100 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است ،گفت : در صورت تزریق این اعتبار بخش جراحی قبل این بیمارستان در نیمه اول سال 92 به بهره برداری خواهد رسید.

وی تصریح كرد : برای ساخت این پروژه تا كنون مبلغ 11 میلیارد ریال هزینه شده است.

وی همچنین به طرح ساخت بیمارستان 160 تختخوابی جنرال فاطمیه و طرح ساخت بخش سوختگی این بیمارستان كه مورد بازدید دستیار ویژه رییس جمهوری در امور پیگیری طرحهای مهر ماندگار قرار گرفت اشاره كرد و گفت :برای تكمیل این دو طرح به اضافه تجهیزات مورد نیز آن 370 میلیارد ریال اعتبار لازم است.

وی خاطر نشان كرد : تا كنون مبلغ 130 میلیارد ریال برای این دو پروژه كه از اواخر سال 87 عملیات ساخت آنها آغاز شده ، هزینه شده است .

وی ابراز امیدواری كرد : با تامین اعتبارات مورد نیاز این دو طرح ، در نیمه اول سال 92 به بهره برداری خواهند رسید.

در مورد چهارمین پروژه مربوط به طرح ساخت ورزشگاه 15 هزار نفری شاهرود كه از سوی محرابیان و هیات همراه مورد بازدید قرار گرفت رییس اداره ورزش و جوانان شاهرود گفت :

برای ساخت این طرح تا كنون بیش از 30 میلیارد ریال هزینه شده و از 20 درصد پیشرفت فیزیكی برخوردار است.

'محمدعلی رحیمیان ' افزود : اولویت ادامه ساخت این پروژه در بخش تاسیسات و اولویت دوم ساخت محوطه این ورزشگاه است.

وی با اشاره به اینكه برای تكمیل این پروژه 160 میلیارد ریال مورد نیاز است گفت :چنانچه این اعبتار مورد نیاز براساس جدول زمان بندی شده تامین شود،پایان شهریور ماه سال 92 به بهره برداری خواهد رسید./س

برچسب ها: طرح ، ماندگار ، بازدید
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.