مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای کرمان از جذب ۳۷ کارشناس در این شرکت در دوازدهمین امتحان فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور خبر داد.

سینا روزبهانی سخنگو و مدیر روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای استان کرمان با اشاره به جذب ۳۷ کارشناس در دوازدهمین امتحان فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور گفت: کارشناسان استخدامی این شرکت در عناوین شغلی کارشناس امور مالی، کارشناس حقوقی، کارشناس بهره‌برداری و نگهداری سازه‌‎های آبی، کارشناس حفاظت و بهره‎‌برداری از آب‌های زیرزمینی، کارشناس طراحی و نظارت بر اجرای تاسیسات و سازه‌های آبی، کارشناس مطالعات پایه و پایش داده‌های آب و کارشناس منابع آب در شرکت آب منطقه‌ای کرمان استخدام خواهند شد.

 وی افزود: ثبت نام به صورت اینترنتی از روز پنج‌شنبه ۱۴ تیرماه ۱۴۰۳ تا پایان روز شنبه ۲۳ تیرماه ۱۴۰۳ با مراجعه به سایت www.hrtc.ir انجام خواهد شد و داوطلب متقاضی آزمون فراگیر باید در زمان ثبت نام، شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در دفترچه آزمون را داشته باشد.

روزبهانی تصریح کرد: محل خدمت کارشناسان استخدامی در شهرستان‌های مختلف استان کرمان می‌باشد و آزمون در روز جمعه ۱۲ مرداد ۱۴۰۳ در تهران و در صورت لزوم در مراکز استان‌ها و شهرستان‌ها حسب مورد، برگزار خواهد شد.

برچسب ها: استخدام ، آزمون
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار