افرادی که در مسیر شبه افکنی حرکت می کند مسیر غیر ولایی را پذیرفته اند

با توجه به اینکه امروزه شبهه افکنی روند صعودی در دنیا پیش گرفته افرادی که در این مسیر حرکت کند مسیر غیر ولایی را پذیرفتند.

به گزارش خبرنگار دانشگاهي باشگاه خبرنگاران؛ حجت الاسلام جواد سلیمانی، عضو هیات علمی موسسه امام خمینی در چهارمین همایش ملی ناتوی فرهنگی که در دانشگاه ملایر برگزار شد طی سخنرانی گفت: بعد از انقلاب و رحلت حضرت امام خمینی (ره) جریان هایی به وقوع پیوست که هدف آن مبارزه با ولایت فقیه و اصل نظام بود و امروز نیز این جریان ها که به اصطلاح جریان های عصر تاویل است.

وي ادامه داد: البته رویش شبهه ها، شیوع بیماری های نفاق نو و فتنه خیزی از جمله ویژگی های عصر تاویل است.

وی افزود: متاسفانه امروز شبهه افکنی در دنیا به سرعت پیش می رود و این شبهه افکنی در جامعه اسلامی رواج یافته و افرادی که در مسیر شبه ها حرکت می کندن و مسیر غیر ولایی را پذیرفته و بر این مسیر پیش می روند.

حجت الاسلام سلیمانی با  اشاره به جریان های فتنه 88 اظهار داشت: این فتنه از سوی افرادی جریان پیدا کرد که هدفشان ارتباط با دشمن، تبعیض و فساد اقتصادی، بی توجهی به عدالت و ارزشهای دینی بود و با این پتانسیل حرکت کرده و آبروی نظام و ملت ایران را به خطر انداختند و در واقع به دنبال نظامی نو بین ملت و ولایت بودند.

وی خاطرنشان کرد: تنها راه نجات هم ما و شما نسل جوان حرکت در مسیر ولایت فقیه است و در عصری که فتنه چیزی در اختلاط حق و باطل است اگر از مسیر ولایت فاصله بگیریم نمی توانیم حق را از باطل بشناسیم و آن موقع است که دچار بحران می شویم بنابراین در این زمانه مطالعه دقیق، بالا بردن اطلاعات بصیرتی، نگاه اجمالی به ولایت و شعاری عمل نکردن در این مسیر از وظایف اصلی شماست و باید با شعور و آگاهی در مسیر پیشرفت کشور قدم بردارید. /ح
برچسب ها: شبه افکنی ، ولایت ، فرهنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار