صداوسيماي مركز خليج فارس ويژه برنامه هاي جذاب و مختلفي را براي نوروز 92 تدارك ديده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ جنگ شبانه "شوبندر" در ايام نوروز از سيماي خليج فارس  روي آنتن مي رود. ترانه هاي محلي و سنتي، معرفي جاذبه هاي گردشگري و ديدني استان، سنت هاي نوروزي و گزارش از ميهمانان نوروزي از آيتم هاي برنامه است كه در سيزده قسمت 50دقيقه اي به تهيه كنندگي و كارگرداني محمد عادلزاده تقديم علاقمندان خواهد شد.
 "پرپروك" ديگر برنامه نوروزي سيماي خليج فارس است كه به تهيه كنندگي ونوس اميري هر روز بعدازظهر از ساعت15:45 به مدت 50 دقيقه به صورت زنده و مستقيم  بر روي آنتن خواهد رفت و شامل بخش نمايش زنده و ضبطي، بيان خاطرات ، گزارش و كارتون است. 
برنامه راديويي صبحگاهي "چري وري بهاري" ( نغمه هاي بهاري )در ايام نوروز هر روز  ازساعت 9 تا 11:30  در هفده قسمت پخش مي شود. گزارش ازمردم و ميهمانان نوروزي، مسابقه تلفني و پيامكي، ارتباط با مراكز صداوسيماي استانها، احاديث نوروزي، نمايش طنز، موسيقي باكلام و بي كلام، معرفي جاذبه هاي گردشگري استان از جمله بخش هاي اين برنامه است. اين برنامه را گيلياردي، ناصري، صابري، تني و ايرانمنش به صورت مشترك تهيه مي كنند. 
برنامه راديويي "نوبهار" هر روز عصر از ساعت18 به مدت 150دقيقه در اين ايام همراه با مخاطبان است.گزارش از اماكن سياحتي و زيارتي،آداب و رسوم مردم و مسافران نوروزي،ارتباط باخبرنگاران شهرستانها، مسابقه تلفني و پيامكي، اطلاع رساني ستاد تسهيلات نوروزي، پليس راه و بهداشت و ارتباط با كاروان راهيان نور از بخش هاي برنامه است. 
"سال نوسلام" ويژه برنامه لحظه تحويل سال نو در راديو خليج فارس است كه به صورت زنده و مستقيم بمدت 150دقيقه پخش خواهد شد. اين برنامه از بخش هاي ميان برنامه هاي طنز، گزارش، پخش آهنگ هاي شاد،  بحث هاي كارشناسي، روايت وحديث، آداب و رسوم مردم استان در لحظه تحويل سال نو تشكيل شده است. پخش مروري بر مهمترين رويدادهاي سال 91 و اطلاع رساني به ميهمانان نوروزي از وضعيت راهها و آب وهوا از ديگر قسمت هاي اين برنامه است كه محمدرضاخسروي تهيه كنندگي آن را بر عهده دارد./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار