مهم ترین عناوین خبری گروه "سياسي" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: رهبر انقلاب: مبانی اسلامی باید بدون رودربایستی‏، اساس طراحی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت باشد، محسن رضايي رسما اعلام کانديداتوري کرد ،ترور 4 ایرانی بی‌گناه در 14 اسفند ماه ، با هر نوع تخلفي در طرح مهرآفرين برخورد خواهد شد و.... است

مهمترین عناوین خبری گروه سياسي باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

مبانی اسلامی باید بدون رودربایستی‏، اساس طراحی الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت باشد

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/12/14/887054_618.jpg

 رهبر انقلاب اسلامی طراحی الگوی اسلامی ـ ایرانی پیشرفت را کاری بسیار بزرگ، فاخر، بلندمدت و عمیق خواندند و اظهار داشتند: لازمه تحقق الگوی اسلامی ـ ایرانی پیشرفت و رسوخ آن در میان نخبگان، گفتمان‌سازی آن در جامعه است.

درخواست بازديد از سايت پارچين فراقانوني است

 عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: خواسته مدير كل سازمان بين‌المللي انرژي اتمي مبني بر بازديد از سايت پارچين فراقانونی بوده و در چارچوب قوانین این سازمان نیست.

"احمدي‌نژاد" لايحه بودجه را چگونه تنظيم مي‌كند؟ + مراحل تهيه، تنظيم و تصويب

 بودجه‌ سال‌هاي 1359 و 1360 به صورت دو دوازدهم تصويب شده است پس از آن تصويب لايحه بودجه به صورت چند دوازدهم سابقه نداشته تا اين‌که در سال 1389 به دليل تاخير زياد دولت دهم محمود احمدي‌نژاد در ارائه لايحه، بودجه دو دوازدهم تصويب شد؛ با تاخير دوباره دولت در سال 1390 بودجه سال 1391 نيز به‌صورت سه دوازدهم تصويب شد ...

تشکل‌های جبهه پیروان اسامی خود را به ستاد شوراها ارائه کردند

 عضو شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین گفت: تشکل‌های زیر مجموعه جبهه پیروان خط امام و رهبری اسامی مد نظر خود را برای انتخابات شوراها به ستاد جبهه پیروان ارائه کردند.

احمدي‌نژاد: دولت تلاش دارد با مهار تحريم‌ها، پيشرفت كشور را سرعت ببخشد


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/12/14/887299_516.jpg

رئيس‌جمهور با بيان اينكه امروز با فشار مضاعفي از سوي بدخواهان متوجه بانك‌ها به عنوان ستون فقرات اقتصاد كشور شده است، گفت: دولت به دنبال آن است تا ضمن مهار تحريم‌ها، آهنگ پيشرفت كشور حفظ و بر سرعت آن افزوده شود.

محسن رضايي رسما اعلام کانديداتوري کرد
محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، رسما کاندیداتوری خود در انتخابات ریاست جمهوری را اعلام کرد.

ترور 4 ایرانی بی‌گناه در 14 اسفند ماه
 گروهک تروريستي منافقين طي اعمال جنايتکارانه خود هيچ برگي از تقويم انقلاب اسلامي را از کشتار و خونريزي خالي نگذاشته است.

بزرگداشت شهداي مسجد حضرت ولي‌عصر(عج) در امامزاده ابوالحسن(ع)
مدير آستان امامزاده ابوالحسن(ع) گفت: مراسم بزرگداشت شهداي مسجد حضرت ولي‌عصر(عج) با سخنراني حجت‌‌الاسلام مسعود عالي و مداحي حاج محمدرضا غلامرضا‌زاده و حاج احمد زين‌العابدين برگزار مي‌شود.

جلسه کميته ويژه بررسي حوادث 22 بهمن قم با حضور مصلحي، رئيسي و اژه‌اي


https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1391/12/14/887428_846.jpg

 عضو کميته ويژه پيگيري حوادث 22 بهمن قم از جلسه اين کميته با وزير اطلاعات ، معاون اول قوه قضاييه و دادستان کل کشور در عصر امروز(دوشنبه14 اسفندماه) خبر داد.

با هر نوع تخلفي در طرح مهرآفرين برخورد خواهد شد
 سخنگوي کميسيون قضايي و حقوقي مجلس گفت: در صورتي که تخلفي در زمينه مصوبه مهرآفرين صورت گيرد، بسته به نوع تخلف با آن برخورد قانوني خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار