همایش عمره گذاران مجرد دانشجو تحت عنوان راز عروج امروز به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز و در محل این دانشگاه برگزار شد.

بیژن لطفی مدیر روابط عمومی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان در گفتگو با خبرنگار علمي  باشگاه خبرنگاران گفت: همایش راز عروج ویژه ی دانشجویان مجرد عمره گذار است که پیش از این همایشی نیز برای دانشجویان متاهل برگزار شد .
 
وی تصریح کرد: این همایش با محوریت بحث های آموزشی و در قالب سه کارگاه ارائه می شود .
 
لطفی افزود: کارگاه اول با بحث کلیات عمره و با سخنرانی حجت الاسلام فقیهی کارگاه دوم با سخنرانی حجت الاسلام بخشی و در ارتباط با بحث آشنایی به وهابیت و کارگاه سوم با سخنرانی دکتر فلاح زاده در خصوص عربستان شناسی و آشنایی باعربستان ارائه می شود.
 
مدیر روابط عمومی ستاد عمره با اشاره به اینکه در این همایش 700 نفر از دانشجویان مجرد استان تهران و البرز شرکت کرده اند عنوان کرد :این همایش در استان های دیگر نیز بسته به تعداد کاروان ها به شکل های دیگر برگزار می شود
 
وی یادآور شد: در انتهای همایش از شبكه اجتماعی زمزم که بخش جانبی سایت لبیک است رونمایی شد.
 
لطفی با بیان اینکه اسامی برگزیدگان قرعه کشی وام عمره ی دانشجویی هفته ی آینده اعلام خواهد شد اظهار داشت: قرعه کشی بدون الویت انجام می شود و کسانی که اسامی آنها اعلام شود فروردین ماه با افتتاح حساب و معرفی ضامن می توانند وام یک میلیون تومانی را دریافت کنند .
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: مهلت ثبت نام وام عمره ی دانشجویی تا سه روز آینده تمدید شد و متقاضیان می توانند با مراجعه به سایتWWW.LABAYK.IR برای دریافت وام ثبت نام کنند./ع2
برچسب ها: وام ، دانشجو ، عمره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.