با استفاده از هدست های لمسی می توانید یک مکالمه آسان را تجربه کرده و به آسانی موسیقی گوش دهید.

به گزارش اورژانس IT باشگاه خبرنگاران؛ يکی از مهمترین دغدغه های هدست ها و هندزفری ها قطعی سیم و کلید های کنترل آن هاست،اما با اختراع هدست های لمسی کلیه ی مشکلات این وسیله ی پر کاربرد حل شده است.

هدست های معمولی دارای کلیدهای کنترلی عادی هستند که به مرور زمان دچار مشکل می شوند و کیفیت کار خود را از دست می دهند و به تدریج باعث از کار افتادن هدست می شوند.



این هدست ها دارای ویژگی های بسیاری می باشند.یکی از این ویژگی های کیفیت بسیار بالای صدای آن ها و کاهش نویز می باشد که می تواند تجربه گوش دادن به موسیقی با بالاترین کیفیت را فراهم آورد.شرکت سازنده نیز اعلام کرده در آینده به این محصول میکروفون نیز اضافه می کند.اما نکته ی مهم در رابطه با این محصول و اصلی ترین ویژگی آن استفاده از نانو ذرات کربن برای ساخت قسمت لمسی هدست می باشد.

با استفاده از قسمت لمسی که روی سیم هدست قرار گرفته  می توان مکالمات را قطع و وصل کرده و یا هنگام گوش دادن به موسیقی صدا را کم زیاد کرد و آهنگ را متوقف یا تعویض نمود.

این قسمت تنها با لمس کردن کار نمی کند،بلکه می توان از طریق نرم افزار آن را به حسگری برای کنترل از طریق تشخیص حرکت دست نیز تبدیل کرد.

قیمت این محصول برای فروش اولیه در تابستان آینده 200 دلار اعلام شده است./ح

برچسب ها: هدست ، نرم افزار ، فناوری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.