در حال حاضر یک‌هزار تن مرغ در داخل استان ذخیره‌سازی شده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ، معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه توانایی توزیع تا 3 هزار تن مرغ منجمد  در استان زنجان وجود دارد،گفت: هیچ‌گونه مشکلی در زمینه مرغ گرم و منجمد در استان زنجان وجود ندارد.

جعفری با تاکید بر اینکه قیمتهای مصوب در زمینه گوشت مرغ منجمد نیز رعایت می‏شود،افزود: در حال حاضر یک‌هزار تن مرغ در داخل استان ذخیره‌سازی شده است.

وی تصريح كرد:به دلیل کشتار دامی صورت گرفته و عرضه مرغ زنده، مرغ با قیمت پایین‏ تری عرضه می‏شود، وتا پایان امسال  با هیچ‌گونه افزایش قیمتی در زمینه گوشت مرغ مواجه نمی‏شویم.

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه هماهنگی‏های لازم به منظور واردات گوشت گرم از استان اردبیل صورت گرفته است،ادامه داد: 100 لاشه گوسفند وارد استان می‏شود.

جعفري تصريح كرد:به محض پایان مراحل اداری اقدام به واردات گوشت گرم از استان اردبیل می‏کنیم، و امیدوار هستيم  قبل از عید این لاشه‏ها وارد استان شود.

وی با بیان اینکه پسته در حال واردات به استان زنجان است خاطر نشان كرد: سهمیه استان زنجان در زمینه محصول پسته 158 تن برآورد شده است./ب


 

برچسب ها: ذخیره ، مرغ ، زنجان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.