فرمانده انتظامي استان لرستان،در اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي در شهرستان "بروجرد " از بازداشت 44 نفر از اراذل و اوباش ، سارق و فروشندگان موادمخدر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پايگاه اطلاع رساني پليس ، "سردار کاظم عليزاده" هدف از اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي را آسايش و امنيت شهروندان اعلام كرد و گفت : اين طرح در آستانه سال جديد با شدت بيشتري در دستور كار قرار دارد. 
وي با بيان اينکه کليه طرح هاي پليس برابر برآورد نياز سنجي هاي اجتماعي و بنابر درخواست مردم اجرايي مي شود ، افزود : با شناسايي محله هاي جرم خيز و انجام کارهاي تحقيقاتي و اطلاعاتي اين طرح صبح امروز در يكي از محله هاي آلوده شهرستان بروجرد با همكاري پليس هاي تخصصي استان به اجرا درآمد كه  44 نفر از اراذل و اوباش ، فروشندگان مواد مخدر و سارقان دستگير شدند. 
"سردار عليزاده" تصريح كرد: در اين طرح مأموران با هماهنگي با مقام قضايي و دستگاه هاي مرتبط و با شگردهاي خاص پليسي طي عمليات هاي منسجم و هماهنگ شده ، ضمن بازرسي از 32 منزل در محله ابراهيم آباد بروجرد20 هزار مواد محترقه و 350 قبضه چاقو و قمه و14 تن برنج احتکار شده كشف و تعداد 31 دستگاه موتور سيكلت و خودرو نيز توقيف شد . 
فرمانده انتظامي استان لرستان در ادامه با اشاره به استمرار اجراي طرح ارتقاء‌ امنيت اجتماعي در سطح استان و تقدير از همكاري و حمايت خوب مردم در اجراي اين طرح خاطرنشان كرد :‌ طرح ارتقاء امنيت اجتماعي با جديت و قاطعيت بيشتري در سطح استان استمرار خواهد داشت. 
اين مقام انتظامي ، با بيان اينکه براساس برآوردهاي صورت گرفته اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي تاثير مثبت رواني خوبي در اذهان عمومي در پي داشته است ، گفت : نيروي انتظامي برابر وظيفه ذاتي خود در جهت حفظ امنيت و آرامش خانواده ها از هيچ تلاشي دريغ نخواهد کرد. 
"سردار کاظم عليزاده" با اشاره به نقش تأثيرگذار مشارکت عمومي دركاهش آسيب ها و جرائم ، گفت : شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعاليت غيرقانوني و مجرمانه توسط افراد فرصت طلب و قانون گريز ، از طريق تلفن فوريتهاي پليسي 110 مي توانند به موفقيت هاي پليس کمک بيشتري كنند و پليس هم به صورت قاطع با هنجارشکنان برخورد و اجازه ارتکاب هرگونه عرض اندام و شرارت را از آن ها سلب خواهد کرد./ف
برچسب ها: بازداشت ، اراذل ، اوباش ، بروجرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
امير ساكئ
۰۲:۰۲ ۳۱ تير ۱۳۹۸
أراذل اوباش
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۳:۳۰ ۰۲ آذر ۱۳۹۳
با سلام .این طرح جمع اوری ارازل خیلی خوب پیش رفت اما متاسفانه دارند یه مقدار کوتاه میاند.اگر لطف کنند ودوباره سراسر مملکت روامنیت ببخشا همه ما ملت سپاسگذار میشیم
آخرین اخبار