علی قوی تن گفت: سینمای در سال 91 دوران فوق العاده بحران زده و آشفته ای را به لحاظ فروش و جذب مخاطب تجربه کرده است.

علی قوی تن کارگردان سینما در گفتگو با خبرنگار حوزه سینما باشگاه  خبرنگاران گفت: سینما در سال 91 دوران فوق العاده بحران زده و آشفته را سپری کرده است که اگر در صورت تداوم این وضعیت در سال 92 نیز سینما دوران بسیار جدی را پیش رو خواهد داشت.
وی افزود: تداوم روند این وضعیت و آشفتگی نابودی سینمای ایران را به همراه خواهد داشت گرچه در این میان جشنواره فیلم فجر نیز آثار متنوع و قابل توجهی را به  مخاطب ارائه کرد که در سال جدید می‌تواند چشم انداز قابل توجهی برای سینمای ایران باشد.
کارگردان فیلم سینمایی "پرواز بادبادکها" اظهار داشت: نباید انتظار بیش از حد از سینما داشت بلکه مسئولان ما باید به این فکر باشند که محصولات تولید شده را به شکل قابل قبول و در خور مخاطب اکران کنند.
قوی تن بیان کرد: اگر شرایط مناسب برای اکران فیلم ها فراهم شود آن زمان باز هم فیلمسازان ترغیب می شوند تا دوباره برای این سینمای نیمه جان فیلم بسازند.
وی همچنین در خصوص اکران فیلم سینمایی "آفتاب، مهتاب، زمین" گفت: اکران نوروزی فیلم های خاص خود را برای عرضه می طلبد که "آفتاب، مهتاب، زمین" به جز آ‌نها نبود اما در تلاش هستیم تا شرایطی فراهم شود و در اکران دوم یا سوم فصل بهار این فیلم نیز اکران شود./ص
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار