علی عطشانی کارگردان فیلم سینمایی سه بعدی آقای الف تکنولوژی و فرمول ساخت این فیلم را کاملا ایرانی دانست.فیلمی که یک ریال حمایت دولتی هم از آن صورت نگرفت.


به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، علی عطشانی، کارگردان فیلم «آقای الف» در گفتگو با تسنیم باتوجه به اکران این فیلم در نوروزسال 92 بیان کرد: بسیاری از افراد به اشتباه این فیلم را انیمیشن ورقیبی برای تهران 1500 میدانند در صورتیکه این فیلم فیلمی رئال و سه بعدی است.مخاطبان تهران 1500 ممکن است طیف کودکان هم دربربگیرداما تماشاچیان این فیلم صرفا کودکان نیستند واکثرا سنین بالا هستند.

وی با اشاره به اینکه ساخت انیمیشن اتفاق جدید و نویی در کشور ما نیست گفت: نمی‌توان تهران 1500 را رقیب این فیلم دانست چون مخاطبان سالهاست با انیمیشن آشنایی دارند اما این فیلم برای اولین بار دارد در ایران اتفاق می افتد و تکنولوژی ساخت فیلم سه بعدی در دنیا هم خیلی مرسوم نیست.

عطشانی با اشاره به  تلاش تهیه‌کننده  و مساعدت مدیران فرهنگی برای اکران این فیلم در نوروز 92 گفت: به دلیل محدود بودن سالن های نمایش این فیلم، دوستان در شورای صنفی لطف کردندو برای آن سقف اکران قرار ندادند.  زمان اکران «آقای الف» کاملا به میزان استقبال مخاطبان مربوط می‌شود.

این کارگردان با تاکید براینکه ساخت فیلمی دیگر در قالب سه بعدی بستگی به میزان فروش آقای الف دارد گفت:یکی از مشکلاتی که طی ساخت فیلم با آن روبرو بودیم عدم باور مسئولین و مدیران فرهنگی از ساخت چنین پروژهای بود ،بطوریکه هیچ گونه حمایت مالی از فیلم نکردند و هزینه ساخت فیلم که بالای یک میلیارد بود کاملا شخصی تامین شد.

علی عطشانی در ادامه تکنولوژی و فرمول ساخت این فیلم را کاملا ایرانی بیان کرد و گفت: این فیلم بدون هیچ گونه استفاده از مشاورین خارجی و یک ریال حمایت دولتی ساخته شده است.اگر تماشاچیان چنین نکته‌ای را در نظر بگیرند قطعا هنگام بیرون رفتن از سالن های سینما از آقای الف راضی خواهند بود.

 قیمت بلیط فیلم سینمایی سه بعدی آقای الف در نوروز 10 هزار تومان به تصویب رسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار