در آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی باشگاه های ایران ، تیم ذوب آهن با شکست در مقابل پرسپولیس با این جام خداحافظی کرد .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اصفهان  در این دیدار که عصر دیروز در ورزشگاه فولاد شهر اصفهان برگزار شد، تیم پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر از سد ذوب آهن گذشت و به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

تنها گل این دیدار را محمد نوری در دقیقه 102 برای تیم پرسپولیس به ثمر رساند و پیروزی تیمش را رقم زد.
دقایق ابتدایی این دیدار با حملات گسترده ذوب آهن روی دروازه پرسپولیس همراه بود اما بازیکنان این تیم نتوانستند از موقعیت های بدست آمده استفاده کنند.

در ادامه، بازیکنان پرسپولیس با در اختیار گرفتن توپ و میدان، بازی را به تعادل کشاندند.

مهم ترین اتفاقی که در نیمه نخست رخ داد مهار ضربه سر محسن بیاتی نیا با واکنش خوب نیلسون دروازه بان تیم پرسپولیس بود که در یک موقعیت تک به تک، فرصت گلزنی را از مهاجم تیم ذوب آهن گرفت و در ادامه بار دیگر بازیکنان تیم ذوب آهن صاحب موقعیت هایی شدند اما بازهم با بی دقتی مهاجمان این تیم از جمله پیام صادقیان، این فرصت ها از دست رفت و نیمه نخست این بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم، بازی بیشتر در میانه میدان در جریان بود و خطر جدی دروازه دو تیم را تهدید نکرد و این نتیجه تا دقیقه 80 ادامه یافت و در این دقیقه یحیی گل محمدی دست به تغییر در ترکیب زد و محمد نوری را به جای مارکو پروویچ وارد زمین کرد تا شاید این تغییر بتواند نتیجه را تغییر دهد اما اینگونه نشد و بازی با همان نتیجه تساوی بدون گل در وقت قانونی 90 دقیقه به پایان رسید.

گل محمدی با شروع وقت اضافه اول کریم انصاری فرد را به جای هادی نوروزی وارد زمین کرد و این تیم در دقیقه 102 با گلزنی محمد نوری ذوب آهن را شکست داد و این نتیجه تا پایان بازی ادامه یافت.

بدین ترتیب پرسپولیس حریف تیم داماش گیلان در نیمه نهایی این رقابت ها شد.

علیرضا فغانی قضاوت این دیدار را برعهده داشت و رضا سخندان و محمدرضا ابوالفضلی کمک های او در این بازی بودند.

رضا حقیقی، هادی نوروزی، محمد قاضی از تیم پرسپولیس و محسن بیاتی نیا و پیام صادقیان مهاجمان تیم ذوب آهن با دریافت کارت زرد از داور این بازی جریمه شدند/ع.

برچسب ها: وداع ، ذوب آهن ، اصفهان ، با جام ، حذفی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.