مدیر عامل تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: ما نسبت به رأی صادر شده اعتراض داریم.بر این اساس نماینده حقوقی باشگاه ملوان نامه اعتراض ما را به کمیته استیناف ارسال کرده است.

صادق درودگر در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، افزود: اگر کمیته استیناف رأی کمیته انضباطی را تأیید کنند ما مجبور به پرداخت پول بازیکنان سابقمان خواهیم بود.

مدیر عامل تیم فوتبال ملوان بندرانزلی اظهار داشت: بازیکنان سابق ما در ابتدا قبول کردند که فقط 40 درصد از قراردادشان را بگیرند اما الان 100 درصد از قراردادشان را می خواهند. ما به خاطر اینکه آنها به قولشان عمل نکردند نسبت به رأی صادر شده توسط کمیته انضباطی معترض هستیم.

وی درباره بازی تیمش مقابل سایپای البرز گفت: تیم ما نمی تواند جزو سه تیم بالای جدول قرار بگیرد تا سهمیه آسیایی را کسب کنند. مابقی دیدارها را به خاطر اعتبار و آبروی ملوان بازی می کنیم.

درودگر درباره جایگزینی سقف قرارداد گفت: بر طبق تصمیم سازمان لیگ برتر هر باشگاه براساس سرمایه گذاریش باید بازیکن بگیرد تا بدهی در پایان فصل نداشته باشد. باشگاه ها باید سقف بودجه شان به این صورت باشد که 65 درصد درآمدشان را به تیم بزرگسالان اختصاص می دهند و مابقی را به تیم های پایه و آکادمی فوتبالش تخصیص دهند.

مدير عامل تيم فوتبال ملوان بندرانزلي درباره احتمال تشکیل مجمع فوق العاده فدراسیون فوتبال در اسفند ماه گفت: من هم از طریق رسانه ها این موضوع را شنیدم. فدراسیون فوتبال هنوز ابلاغیه ای به مدیران باشگاه ها نداده است.

وی درباره آمادگی دادکان به حضور دوباره در فوتبال گفت: دادکان چهره شناخته شده ای است. در زمان وی تیم های ملی فوتبال نتایج درخشانی گرفتند. حضور وی در فدراسیون فوتبال را به فال نیک می گیریم.

درودگر درباره هجمه برخی از مدیران فوتبال به داوری گفت:‌من همواره سعی کردم که به داوری ورود نکنم داورها حقوق پایینی می گیرند. به خاطر همین انگیزه مناسبی برای قضاوت درست ندارند.

گفتنی است: تیم فوتبال ملوان بندرانزلی روز جمعه به مصاف تیم فوتبال سایپای کرج می رود./مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار