مهمترین عناوین خبری باشگاه خبرنگاران که در روز پنجشنبه منتشر شده موضوعاتي چون: توهم مضحك شخي هاي عرب درباره جزاير سه گانه، توليد كاتاليست در 3 مجتمع پتروشيمي مديرعامل كالا پتروشيمي، عادل فردوسي پور براي هميشه به خنده بازار پيوست، اجراي طرح بازرسي از آژانس هاي مسافرتي و... است.

مهمترین عناوین خبری باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

توهم مضحك شيخ‌هاي عرب درباره "جزاير سه‌گانه ايراني" ناشي از كجاست؟
جمعیت ابوموسی بر طبق سرشماری عمومی نفوس و مسکن در سال ۱۳۸۵، برابر با یک هزار و 700 هزار نفر بوده ‌است که بیشتر این ساکنان، شهروندان ایرانی هستند و اقلیت اماراتی که در آن ساکن هستند اما شهروندان ساکن در اين جزایر ايراني به ویژه در ابوموسی غالبا جمعیت جزیره خود را ۷۵ میلیون نفر می‌دانند؛ این بدان معناست که این قطعه نه تنها بخشی تفکیک‌ناپذیر از ایران‌زمین است بلکه خط مقدم سرزمین ایران است.

باهنر در گفتگو با باشگاه خبرنگاران: اعلام مواضع و برنامه‌های انتخاباتی "پیروان" در اجلاس سراسری هفته آینده

نایب رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری درباره جزئیات جلسه امروز اعضای شورای مرکزی جبهه پیروان گفت:‌ برنامه‌ریزی برای برگزاری اجلاس سراسری این جبهه مهمترین موضوع مورد بحث و بررسی در جلسه امروز بود.

لاریجانی تاكيد كرد جمهوري اسلامي ايران الهام بخش كشورهاي منطقه/ گسترش موج دموکراسی خواهي در كشورهاي اسلامي



رئیس مجلس شورای اسلامی گفت:‌ یکی از عناصر مهم قدرت راهبرد الهام‌بخشی نیروهای مقاومت هستند؛ ابزار مهم رهبر ظرفیت دفاعی کشور بوده و باید قرص و محکم گفت از نیروهای مقاومت دفاع می‌کنیم.

تولید کاتالیست در 3 مجتمع پتروشیمی مدیرعامل کالای پتروشیمی


با اشاره به اينکه در ساخت و فناوري تجهيزات مورد ياز پتروشيمي مشکلي وجود ندارد گفت: هم اکنون بخش زيادي از کالاهاي مورد نياز اين صنعت در داخل تامين مي شود.

پروازهاي فرودگاه مشهد از سرگرفته شد/ فرودگاه امام خميني(ره) ديد کافي براي انجام پروازها را دارد
سخنگوي شرکت فرودگاههاي کشور از سرگيري دوباره پروازها در فرودگاه مهرآباد و فرودگاه بين الملللي مشهد خبر داد.

برنامه هاي راه آهن شمالشرق براي سير ايمني قطارها در ايام نوروز
مديرکل راه آهن شمالشرق(شاهرود)، آمادگي 24 ساعته و انجام اقدامات لازم به منظور بهره گيري از توان حداكثري را از جمله برنامه هاي راه آهن شمالشرق براي سير ايمني قطارها در ايام نوروز برشمرد.

جابجایی‌های عظیم/ همه چيز درباره آخرين جميز باند

صنعت فیلمسازی آمریکا امسال بی سابقه ترین سال سیاسی اش را تجربه کرد، به طور قطع سینما هیچ گاه این چنین به دفاع تمام قد از سیاست های کاخ سفید و هم پیمان هایش نپرداخت.

"عادل فردوسي پور" براي هميشه به "خنده بازار" پيوست


یزدان فتوحی گفت: شوخی با برنامه 90 و عادل فردوسی پور از بخشهای اصلی "خنده بازار" است.

حاشیه‌های غیر‌قابل باور برای فیلمهای نوروزی "جبار آذین‌" گفت: فیلمهای نوروزی
به دلیل متناسب موضوعات با فرهنگ و ادبیات کشور از حاشیه‌های غیر‌قابل باوری برخوردار بودند.

اجرای طرح بازرسی از آژانس‌های مسافرتی / محکومیت 3 آژانس مسافرتی
معاون حقوقی و اجرای احکام تعزیرات استان تهران از اجرای طرح بازرسی بر آژانس های مسافرتی استان تهران خبر داد.

آخرین اخبار از انسداد محورها و راه‌های کشور و وضعیت جوی
جانشین پلیس راه کشور از انسداد برخی محورها به علت کولاک شدید برف خبر داد.

کشف 4 خودروی سرقتی توسط عوامل پلیس راهور تهران برای جستجوی خودروی سرقتی خود اینجا کلیک کنید

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راهور تهران گفت: عوامل تحت امر این حوزه توانستند طی 48 ساعت گذشته 4 خودروی سرقتی را در محدوده کلانشهر تهران کشف و ضبط کنند.

در مراسم روز جهانی کلیه عنوان شد: اختصاص يارانه 20 ميليارد توماني براي دستگاه هاي دياليز


 هزینه های ناشی از درمان و ارائه دیالیز به بیماران کلیوی هزینه های زیادی را به نظام سلامت وارد کرده به طوری که تنها امسال معاونت درمان وزارت بهداشت 20 میلیارد تومان يارانه برای فیلتر دستگاه های دیالیز هزینه کرده است.

تصادفات دومين عامل مرگ در كشور: 22 هزار ميليارد تومان خسارت به كشور تحميل شد

طبق تحقیقی که توسط پژوهشکده حمل و نقل صورت گرفته سالانه 22 هزار میلیارد تومان هزینه خساراتی است که در اثر تصادفاتی به كشور وارد می شود در واقع 4 تا 7 درصد تولید ناخالص ملی را این بخش می بلعد.

معاون درمان وزارت بهداشت خبر داد: طرح پزشک خانواده به شمال غرب كشور مي رود
معاون درمان وزارت بهداشت گفت : طرح پزشک خانواده از اول سال آينده در سه استان اذربايجان شرقي ، اذربايجان غربي و اردبيل آغاز خواهدشد .

در پي لغو پرواز تبريز تهران آذر نيا: اگر پرواز بعدي هم لغو شود با اتوبوس مي‌آئيم/لازم باشد هوادارانمان با پيراهن آبي به استاديوم مي‌آيند

سرپرست تيم فوتبال تراکتور سازي تبريز گفت : تيم تراکتور سازي در صورتي که نتواند با پرواز ديگري به تهران بيايد به ناچار با اتوبوس اين راه را طي خواهد کرد.

بدون حضور اولیویرا کنفرانس خبری برگزار شد؛ قلعه نوعی: من ده درصد در نایب قهرمانی تراکتور سهیم بودم / تراکتوری ها گفتند امنیت جانی نخواهد داشت

سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: در لیگ یازدهم من در نایب قهرمانی تراکتور سازي به اندازه ده درصد سهیم بودم.

سرپرست سازمان لیگ حرفه ای: قانون میزبان و میهمان تغییر نکرده است / تمهيدات جدا سازي تماشاگران به خوبي انجام مي شود

سرپرست سازمان لیگ حرفه ای گفت:مسئولان برگزاری و همه ارگان‌ها تلاش ویژه‌ای را برای استقرار و جداسازی تماشاگران استقلال و تراکتورسازی خواهند کرد.

اذعان کميته علوم دفاعي آمريکا به ضعف پنتاگون در مقابله با حملات سايبري



کميته علوم دفاعي آمريکا در گزارشي هشدار داد ارتش آمريکا براي مناقشه سايبري گسترده با يک دشمن قدرتمند آماده نيست و بايد قدرت تهاجمي ديجيتال خود را تقويت کند.

هوگو چاوز ؛ رييس جمهوري شكست ناپذير
"دريك اوكيف" از فعالان ضد جنگ در مقاله اي كه تحت عنوان "چاوز شكست ناپذير" به مناسبت درگذشت هوگو چاوز نوشته است به مقاومت چاوز در مقابل سلطه طلبي آمريكائي ها پرداخته است.

اسد در ديدار با هيئت پارلماني ترکيه عنوان کرد: مواضع دولت اردوغان برپايه حمايت از تروريسم و ايجاد ناامني در منطقه بنا شده است

بشار اسد رئيس جمهور سوريه در ديدار با هيئتي پارلماني از حزب جمهوري خلق تركيه نسبت به مواضع دولتمردان اين كشور انتقاد كرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار