طي شبانه روز گذشته درگيري هاي متعددي ميان معترضين و نيروهاي پليس در مناطق مختلف مصر روي داده است كه در جريان آن دست كم 18 تن مجروح شده اند.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از اهرام آنلاين، درگيري هاي شديدي شب گذشته در شهر "محلا" مصر ميان معترضين و نيروهاي امنيتي مصر درگرفته است. طبق گزارش ها در جريان اين درگيري 18 نفر مجروح شده اند. تظاهركنندگان در جريان برگزاري اين تظاهرات عليه جمعيت "اخوان المسلمين" شعار مي دادند. اين شهر در استان "غربيه" مصر واقع شده است.
 در همين حال روز گذشته در استان "شرقيه" مصر نيز زنجيره انساني اي از سوي اعضاي "حزب قانون اساسي" براي اعلام همبستگي با معترضين مصري در شهرهاي "پورت سعيد" و "منصوره" برگزار شد. آنان در اين راهپيمايي خواهان بركناري كابينه مصر به رهبري "هشام قنديل" نخست وزير آن كشور شدند. "احمد جمال" از اعضاي اين حزب مدعي شد كه اعضاي جمعيت اخوان المسلمين پيش تر بسوي جوانان عضو حزب "قانون اساسي" حمله كرده اند. 
در همين روز گذشته در شهر "پورت سعيد" مصر نيز جمعي از معترضان در اعتراض به كشته شدن دو معترض در روز پنجشنبه در آن منطقه در جريان درگيري با نيروهاي پليس دست به تظاهرات زدند. اين معترضين پرچم هايي را در دست داشتند كه بر روي آنها نوشته شده بود "دولت بي عدالتي". آنان عليه وزير كشور مصر و رئيس جمهور آن كشور شعارهايي را سر دادند و خواستار اجراي عدالت در قبال متهمين قتل اين دو معترض مصري شدند. 






برچسب ها: بین الملل ، مصر ، تظاهرات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار