جشنواره نوروزی برج میلاد از 25 اسفند تا 16 فروردین با برنامه های مختلف و متنوع میزبان شهروندان خواهند بود.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران هوشیار پارسیان مدیرعامل برج میلاد امروز در جمع خبرنگاران گفت: برج میلاد برج کاملا ایرانی که توسط مهندسین کشورمان ساخته شده و به عنوان یادمان ایرانیان بوده و این برج از 25 اسفند تا 16 فروردین در جشنواره نوروزی میزبان شهروندان است.
وی ادامه داد: برج میلاد در سال گذشته میزبان یکصد و 60 هزار بازدید کننده بوده که پیش بینی می شود در سال 92 میزبان دویست و 50 هزار بازدید کننده باشد همچنین برای این جشنواره 100 غرفه طراحی و اجرا شده است.
مدیرعامل برج میلاد ادامه  داد: از جمله تورهای که در برج میلاد برگزار می شود تورهای تهران  گردی با دو رویکرد موزه ای و بافت تاریخی است در بازدید تاریخی از سه برج طغرل، آزادی و میلاد شهروندان می‌توانند با تهیه سه بلیط از این برجها بازدید کنند و نیز در گردشگری نقاط موزه ای از باغ  موزه دفاع مقدس و باغ موزه قصر بازدید خواهند کرد.
هوشیار پارسیان اظهار داشت: از 100 غرفه ای که در برج میلاد طراحی شده 30 غرفه در حوزه سوغات استانها، 20 غرفه در حوزه صنایع دستی طراحی و اجرا شده و در حوزه زیست محیطی شاهد حضور اتفاقات زیست محیطی حیوانات از جمله شترمرغ، شتر دو کوهان ، حیوانات اهلی و وحشی و پرندگان مختلف هستیم.
وی خاطرنشان کرد: در حوزه تفریحات و سرگرمی 40 غرفه طراحی شده که شامل بازیهای رایانه ای ،‌ایستگاه ماشینهای قدیمی،‌بازی فکری، بازی بومی و محلی و غیره است.
مدیرعامل برج میلاد با اشاره به اینکه برنامه های فرهنگی نیز در ایام نوروز برپاست تصریح کرد: در این ایام چهار فیلم تهران 1500، رسوایی، حوض نقاشی و عشق در برج میلاد اکران خواهد شد./ف
برچسب ها: برج ، میلاد ، اکران
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار