دبيركميته همكاري آموزش و پرورش وحوزه هاي علميه آذربايجان شرقي از شركت 21 هزارو 526 نيروي انساني اين اداره كل در طرح بصيرت خبر داد.

 به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران از وزارت آموزش و پرورش به نقل از اداره كل آموزش وپرورش استان آذربايجان شرقي، حجت الاسلام علي پوررادي در نشست دبيران كميته‌ همكاري آموزش و پرورش و حوزه‌هاي علميه شمال غرب كشور در تبريز اظهار داشت: در راستاي اهداف كميته استاني از 740 روحاني به عنوان امام جماعت در ادارات و مدارس استان بهره مند شده ايم. 
دبيركميته همكاري آموزش و پرورش و حوزه هاي علميه استان ادامه داد: براي آموزش احكام شرعي براي دانش آموزان ابتدايي دختر و راهنماي پسر با حوزه هاي علميه صادقيه خواهران و طالبيه برادران  اين اداره كل همكاري مي كند. 
وي با اشاره به همكاري با سازمان تبليغات اسلامي استان در خصوص برگزاري گفتمان هاي ديني در 39 منطقه افزود : براي يك هزار و 203 معلم سوم ابتدايي دختران در استان دوره هاي آموزش تخصصي روش آموزش احكام و مساله شناسي برگزار شده است. 
پوررادي  با اشاره به اينكه براي 99 روحاني ائمه جماعت نواحي تبريز دوره روش هاي تبليغ برگزار شده است اظهاركرد: 20 روحاني به عنوان مربي قرآن و 87 نفر از دانش آموختگان حوزوي در مدارس استان جذب شده اند./ف
برچسب ها: طرح ، بصیرت ، حوزه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار