رئیس کلانتری 161 ابوذر گفت: خواهر و برادری که اقدام به بزه کاری های گوناگون می کردند توسط عوامل تخصصی شناسایی و دستگیر شدند.

 سرگرد دلاور القاصی مهر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: در پی چندین فقره شکایت از سوی هموطنان مبنی بر سرقت و زورگیری توسط یک دختر و پسر، اقدامات لازم در خصوص شناسایی و ردیابی متهان در اختیار عوامل تخصصی این کلانتری قرار گرفت.

 رئیس کلانتری 161 ابوذر در ادامه افزود: ماموران تخصصی این یگان با احظار شاکیان و مالباختگان که سارقان را شناسایی کرده بودند و با استخراج عکس های متهمین سابقه دار توانستند آنان را به نام های سهیلا 23 ساله و علی رضا 25 ساله که دارای چندین فقره سابقه محکومیت بودند شناسایی کنند.

 وی ادامه داد: به دنبال این موضوع و اعلام هویت های متهمان فراری به کلیه واحدهای گشتی، درساعت 4 بامداد روز جاری عوامل واحد گشت در مسیر جنوب به شمال متهمان را با یک دستگاه خودروی سرقتی پراید سفید رنگ رویت می کنند.

 سرگرد القاصی مهر تصریح کرد: متهمان با رویت ماموران اقدام به فرار کرده و به حرکت خلاف جهت مسیر در آمدند، در نهایت پس از چندین دقیقه تعقیب و گریز طاقت فرسا سارقین به علت عدم کنترل وسیله نقلیه از مسیرشان منحرف شده و به جدولهای جنب پارک معلم واقع در ابتدای خیابان قلعه مرغی برخورد کردند.
رئیس کلانتری 161 ابوذر ابراز داشت:متهمان که قصد فرار داشتند با شلیک دو تیر هوایی از سوی ماموران دستگیر و به مقر انتقال داده شدند، همچنین این خواهر و برادر بزه کار با حضور و شاکیان دیگر و شناسایی آنان لب به اعتراف گشوده و به دهها فقره سرقت و زور گیری در سطح شهر معترف شدند./ل

برچسب ها: کلانتری ، تخصصی ، دستگیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار