معاون خدمات شهری شهرداری منطقه 7 گفت: توسط اداره محیط زیست شهرداری منطقه تله ضربتی در نواحی مختلف توزیع شده است.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  مهران احمدی با اعلام این خبر گفت: با توجه به انتقال سریع بسیاری از بیماری‌ها توسط جوندگان موذی و ضرورت پاکسازی شهر از وجود این جانوران، طرح مبارزه با جانوران موذی در طول سال توسط اداره محیط زیست شهرداری منطقه انجام می شود که این اقدامات در آستانه سال جدید تشدید شده است.
 
 وی با بیان اینکه طرح مبارزه با جانوران موذی شهری با اجرای تمهیدات ویژه و جلب مشارکت‌های مردمی و آموزش و اطلاع رسانی در سطح نواحی منطقه در حال اجرا است گفت: در این طرح عملیات بهسازی محیط از قبیل نصب دریچه، مسدود کردن منافذ با مصالح مقاوم و غیر مقاوم و تحویل تله کشنده و چسبی  و زنده گیر میان شهروندان متقضی انجام شده است.
 
احمدی توزیع بروشور و کتابهای سبز با موضوع همسایه موذی در سطح منطقه و نواحی، توزیع بنرهای مربوط به جشنواره اکوشهر در سطح منطقه با محوریت مدیریت پسماند و بازیافت، جایگاه کشاورزی و تکنولوژیهای نوین در مدیریت اکوشهر را از دیگر اقداماتی برشمرد که توسط اداره محیط زیست شهرداری منطقه 7 در طرح استقبال از نوروز در حال اجراست.
 
معاون شهردارمنطقه 7 همچنین از شهروندان خواست در دفع زباله‌های خانگی دقت کنند و از ریختن ضایعات به داخل مسیل‌ها و انهار خودداری کنند تا موش ها امکان دسترسی به مواد غذایی و آب نداشته باشند./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار