معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 4 از مناسب سازی و ایمن سازی محدوده تردد و منازل جانبازان و معلولان خبر دادو گفت:در این طرح 108 معبر برای تردد جانبازان و معلولان و شهروندان مناسب سازی شده است.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 4، سید عبد القادر میرزایی معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه با اعلام این خبر گفت: با توجه به سکونت بیش از 70 درصد جانبازان و معلولان منطقه 4 در ناحیه 6  و در شهرک شاهد، از ابتدای سال جاری طرح بهسازی و ایمن سازی معابر این شهرک و خیابان مجاور با اجرای طرح های متنوع ترافیکی متناسب با نیاز این افراد ایمن سازی شد.
 
وی اضافه کرد: به منظورافزایش ایمنی تردد عابران پیاده بویژه معلولین وجانبازان سطح منطقه، نسبت به رفع اختلاف سطوح پیاده روهای شهرک شاهد از طریق احداث رمپ و بهسازی پیاده روها اقدام شد.
 
میرزایی با بیان اینکه در این طرح توجه ویژه ای نیز به ایمن سازی داخل منازل جانبازان و معلولان شده است افزود: علاوه بر ایمن سازی معابر، احداث و راه اندازی بالابر در داخل منازل مسکونی تعدادی از معلولین و جانبازان سطح منطقه با هدف کاهش بخشی از دغدغه های خانواده آن ها در دستور کار قرار گرفت و اجرا شد.
 
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 4 خاطر نشان کرد: در طرح فوریتی استقبال از نوروز 92 که طی 3 مرحله اجرا می شود، تا کنون، اصلاحات هندسی در بیش از 50 معبر و مناسب سازی مسیر تردد جهت معلولین و جانبازان در بیش از 58 معبر با همکاری نواحی 9 گانه اجرا شده است.
 
میرزایی مناسب سازی تردد عابران پیاده، در قالب نصب پل همسطح انهار در 200 محل ، نصب 2 کیلومتر نرده و نصب 600 عدد بولارد در پیاده روها جهت عدم ورود وسایل نقلیه را از دیگر اقدامات حوزه معاونت حمل و نقل و ترافیک در سال جاری برشمرد.
برچسب ها: معبر ، جانبازان ، معلولان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار