فرمانده انتظامی مهدیشهر اعلام کرد

کشف 20 فقره سرقت ساختمان‏های نیمه‏ کاره در مهدیشهر

فرمانده انتظامی شهرستان مهدیشهر با انتقاد از بی‏ توجهی مالکان ساختمان‏های نیمه تمام به هشدارهای پلیسی، از دستگیری یک سارق سابقه‏دار و کشف 20 فقره سرقت از این ساختمان‏ها خبر داد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، به نقل از مرکز اطلاع‏رسانی فرماندهی انتظامی استان سمنان، حسن رستمیان اظهار داشت: با اعلام وقوع یک فقره سرقت از ساختمان‏های نیمه‏کاره در شهر مهدیشهر در حوالی سه راه المهدی (عج)، کارآگاهان پلیس آگاهی یک متهم سابقه‏دار را شناسایی کردند.

وی گفت: پس از هماهنگی با مقام قضایی برای دستگیری متهم، عملیات با موفقیت اجرا شد و وی در مخفیگاهش به دام افتاد.

فرمانده انتظامی شهرستان مهدیشهر تصریح کرد: متهم که پیش از این نیز به جرم 26 فقره سرقت روانه زندان شده بود، در بازجویی‏های فنی به 20 فقره سرقت ساختمان‏های نیمه تمام در شهرستان مهدیشهر اعتراف کرد.

رستمیان افزود: با توجه به اظهارات و اعترافات سارق، یک مالخر غیر بومی نیز که اقدام به خرید اموال سرقتی می‏کرد، شناسایی و دستگیر شد.

وی با انتقاد از مالکان ساختمان‏های نیمه‏کاره که به هشدارهای پلیس بی‏توجه هستند و در رعایت نکات حفاظتی و ایمنی کوتاهی می‏کنند، گفت: چنانچه این افراد کمی نسبت به رعایت این هشدارها توجه داشتند، ضریب قابل توجهی از این گونه جرایم در جامعه کاهش می‏یافت.

فرمانده انتظامی شهرستان مهدیشهر با اشاره به در پیش بودن تعطیلات نوروز و آغاز سفرها، از عموم شهروندان خواست تا به دقت به توصیه‏های پلیس عمل کنند و در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک مراتب را با مرکز فوریت‏های پلیسی 110 در میان گذارند.
برچسب ها: مهدیشهر ، سرقت ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.