وکيل متهم رديف سوم پرونده کهريزک گفت: پس از اين که حيدري‌فر قرار بازداشت متهمان کهريزک را صادر کرد موکل بنده اين قرارها را تاييد نمود.

به گزارش خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، "محمد اصلاني" وكيل متهم رديف سوم پرونده كهريزك پس از پايان سومين جلسه دادگاه در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: روند دادگاه بسيار خوب بود و غيرعلني بودن آن مانع از بيان واقعيات نمي‌شود چرا که شکات آن چرا لازم مي‌دانند و مي‌خواهند را بيان مي‌کنند.

وکيل مدافع رديف سوم پرونده کهريزک ادامه داد: قاضي با صبر و حوصله زياد صحبت‌هاي شکات و متهمان را گوش مي‌دهد و هيچ محدوديتي براي آن‌ها در نظر نمي‌گيرد.

اصلاني با اشاره به ايرادات مرتضوي از روند رسيدگي پرونده اذعان داشت: ايرادات مرتضوي شکلي است او مي‌گويد که اگر اتهام معاونت در جرم در دادگاه ديگري بررسي شده مباشرت در جرم نيز در همان دادگاه که دادگاه انتظامي است بايد رسيدگي شود.

وي افزود: در روند رسيدگي به پرونده‌ها در دادگاه هم متهم و هم وکلا و هم شکات مي‌توانند به روند رسيدگي ايراد بگيرند ولي دادگاه مي‌تواند آن‌ها را بپذيرد يا خير.

اين وكيل دادگستري گفت: همچنين در اين جلسه دادگاه نسبت به انتشار دفاعيات مرتضوي در يکي از خبرگزاري‌ها ايراد گرفته شد ولي اين مطالب 4 سال است که مطرح مي‌شود و چيز تازه‌اي در مطالب منتشر شده مشاهده نمي‌شود.

اصلاني تصريح كرد: موكلم معذوريت‌هايي دارد كه به همين دليل در دادگاه حضور پيدا نمي‌كند.

وكيل متهم رديف سوم خاطرنشان كرد: موکل من پس از اين که حيدري‌فر قرار بازداشت را صادر کرد اين قرار را تاييد نمود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: وکیل ، متهم ، بازداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار