بخش آموزش اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران ، لوح فشرده آموزشی خود را با عنوان "چگونه با موبایل تصویربگیریم" را منتشر کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از ستاد خبری اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران این لوح فشرده که به صورت مولتی مدیا و با طراحی بسیار جذاب آماده شده شامل بخش های متنوعی همچون معرفی برنامه های جشنواره ، آلبوم تصاویر ، فیلم آموزشی کارگاه های دانشگاهی و... است.
بخش آموزش جشنواره در این لوح فشرده امکان دانلود اپلیکیشن فوتوفن و دسترسی به سایت جشنواره را نیز فراهم آورده است تا استفاده کنندگان به سهولت مجموعه ای گسترده از اطلاعات و اخبار جشنواره همراه تهران را در اختیار داشته باشند.
در بخش کارگاه های دانشگاهی در این لوح فشرده ، فیلم جلسات درس مهرداد اسکویی درخصوص عکاسی و فیلمبرداری خلاق با تلفن همراه قابل مشاهده است.
یکی از جالب ترین بخش های این نرم افزار مولتی مدیا ، راهنمای تصویری استفاده از اپلیکیشن فوتوفن و همچنین راهنمای تصویری ارسال اثر به جشنواره است که دسترسی به این بخش ها را آسان می کنند.
این لوح فشرده از طریق کانون های سینمای دانشگاه ها و خانه سینمای دانشگاهی در اختیار دانشجویان قرار خواهد گرفت و عموم علاقه مندان نیز می توانند از طریق دبیرخانه دائمی جشنواره فیلم و عکس همراه تهران و شماره تماس4- 88894253 نسبت به تهیه آن اقدام کنند.
اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران از 3 تا 6 اردیبهشت ماه 92 در تهران و دیگر شهرهای کشور برگزار می شود./ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار