مسئول بسيج دانشگاه علامه طباطبايي گفت: به منظور بالا بردن قوه تحليل دانشجويان از کارشناسان دعوت کرديم تا با حضور در دانشگاه و شرکت در کرسي‌هاي نظريه‌پردازي با دانشجويان تبادل نظر کرده و دانشجويان نيز نظرات خود را در مورد مسائل گوناگون با آنان در ميان گذاشتند.

مصطفي ملايي در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران؛ در ارزيابي فعاليت‌هاي بسيج دانشگاه علامه طباطبايي در سال 91، گفت: کرسي‌هاي نظريه‌پردازي از جمله برنامه‌هاي خوبي بود که برگزار شد و با استقبال جمع کثيري از دانشجويان روبه‌رو شد.
 
مسئول بسيج دانشگاه علامه طباطبايي بيان داشت: به منظور بالا بردن قوه تحليل دانشجويان از کارشناسان دعوت کرديم تا با حضور در دانشگاه و شرکت در کرسي‌هاي نظريه‌پردازي با دانشجويان تبادل نظر کرده و دانشجويان نيز نظرات خود را در مورد مسائل گوناگون با آنان در ميان گذاشتند.
 
وي افزود: از جمله برنامه‌هاي علمي‌ و فرهنگي بسيج مي‌توان به ساخت فيلم‌هاي مستند و اکران آن در سطح دانشگاه‌هاي مطرح اشاره کرد.

ملايي با اشاره به جزييات فعاليت‌هاي بسيج دانشجويي دانشگاه علامه طباطبايي گفت: در اردوهاي راهيان نور شاهد استقبال 40 درصدي دانشجويان بوديم که بيش از 450 دانشجو امسال به مناطق عملياتي سفر کردند.
 
"ملايي" در خاتمه با اشاره به شعار مقام معظم رهبري تحت عنوان "توليد ملي، حمايت از کار و سرمايه ايراني" خاطر نشان کرد: در زمينه‌هاي اقتصادي در دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه طباطبايي بحث‌ها و نشست‌هاي کارشناسانه‌اي را ارائه کرديم تا در تحليل وضعيت اقتصادي کشور مفيد فايده قرار گيريم و بتوانيم بحران‌ها را به خوبي پشت سر گذاريم.

انتهاي پيام/

برچسب ها: بسیج ، دانشگاه ، طباطبایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار