طریقت منفرد گفت: بر اساس قوانین موجود تبعیض و تفاوت چشمگیری بین درآمد گروه های مختلف پزشکی و پیرا پزشکی وجود دارد که امیدواریم به زودی اصلاح شود.

به گزارش خبرنگار علمي  باشگاه خبرنگاران: طریقت منفرد سرپرست وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی امروز در همایش گرامیداشت روز پرستار ضمن بیان اینکه پرستاران بازوی توانای پزشکان و حامی جدی بیماران هستند گفت: بر اساس قوانین موجود تبعیض هایی که بین درآمد گروه های مختلفی پزشکی و پیرا پزشکی وجود دارد برداشته و اصلاح شود.

وی افزود: به دلیل شدت یافتن تحریم ها و مشکلاتی که استکبار برای کشورمان به وجود آورده است عملا در یک وضعیت استثنایی به سر می بریم و قرار است برای حفظ استقلال کشور از این بحران عبور کنیم .

وی ادامه داد: لذا مثل همیشه که پرستاران تبعیض در خصوص درآمدشان را تحمل کرده اند از آنها خواستاریم که با پایداری بیشتر بتوانیم به جایی برسیم که همه به حقشان برسند.

طریقت منفرد تصریح کرد: دولت و مجلس دریافته اند که این قوانین ضروری هنوز اجرایی نشده است و به همین دلیل در صدد این هستند که منابع این قوانین را تامین کنند.

سرپرست وزارت بهداشت و آموزش پزشکی در پایان تاکید کرد: به مجرد تامین منابع ما حتما عقب ماندگی موجود را جبران خواهیم کرد تا بدین وسیله دینمان را به پرستاران کشور ادا کنیم./ع2
برچسب ها: پرستار ، پزشکی ، بهداشت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.