امام جمعه مشهد گفت: هیچ زمانی رویارویی دشمنان با اسلام به گستردگی امروز نبوده است

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، آیت الله  علمالهدی در مراسم اولین یادواره شهدای محله رضائیه مشهد با بیان این مطلب افزود:

 

یادواره شهید، دانشگاهی قدرتمند و مؤثر است که در حقیقت واقعیت‏های حرکت دینی را برای ما مشخص میکند.رویارویی و مقابله دشمنان با دین اسلام از همان اوائل وجود داشت، اما امروز آنان با تمام توان به میدان آمده اند.

وی با اشاره به ملاقات نماینده چین با جلیلی، نماینده ایران در اجلاس مذاکرات 5+1 در استانبول در مورد اظهارات نماینده چین تاکید کرد: در این اصل آنان همه با هم موافق هستند که فناوری هسته‌ای ایران تعطیل شود، زیرا برایشان قابل تحمل نیست که مردم ایران بدون وابستگی به آنان به فناوری هسته‌ای دست پیدا کند، بنابراین دستیابی مردم ایران به فن‌آوری هسته‌ای به‌صورت خودکفا غیر قابل تحمل است.

 

 

 

 

 

علم‌الهدی خاطرنشان کرد: جنگ‌هایی که امروز در بحرین، افغانستان، سوریه و سایر کشورهای اسلامی در جریان است، به منظور رویارویی و از بین بردن کامل اسلام است.

 

امام جمعه مشهد یادآور شد: استکبار جهانی تنها با شیعیان در حال جنگ نیست، بلکه در غزه نیز به کشتار اهل تسنن می‌پردازند، بنابراین آنها با تمام دنیای اسلام در تمام زوایا در حال جنگ هستند. امروز نظام اسلامی ایران در صف نخست رویارویی با استکبار جهانی قرار دارد، این در حالی است که اگر کسی در مقابل این پدیده بی تفاوت باشد، مانند این است که در برابر دشمنان پیامبر اسلام بی‌تفاوت است./س

برچسب ها: جنگ ، استکبار ، اسلام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.