معاونت مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: رازی که 9 ماه در سینه قاتل یک جوان 27 ساله سنگینی می کرد، توسط عوامل این حوزه فاش شد.


سرهنگ آریا حاجی زاده در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: ساعت 17:35 دقیقه 30 خرداد ماه سال جاری از طریق تماس کادر حراست بیمارستان الغدیر تهران با مزکر فوریت های پلیسی 110 یک فقره مرگ مشکوک اعلام شد.

 معاون مبارزه با جرایم جنایی آگاهی تهران اظهار داشت: ماموران کلانتری 136 فرجام بلافاصله در محل حضور پیدا کردند و در بررسی های اولیه مشخص می گردد که فریاد شده به  هویت جلال ش 27 ساله جهت ترک اعتیاد توسط خانواده اش در تاریخ 29 خرداد ماه سال 91 به کمپ کانون واقع در شمیران نو برده می شود عوامل کمپ روز بعد از آن را به بیمارستان انتقال می دهند که به علت مشکوکی فوت می کند.
این مقام مسئول انتظامی ادامه داد: با تشکیل پرونده  مقدماتی تحت موضوع اعتیاد و تزریق مواد مخدر به مرگ پرونده ای در داسرای ناحیه 16 تهران تحت بررسی قرار گرفت و همزمان با دستور مقام قضایی جسد جهت مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

وی افزود: با اعلام پزشکی قانونی در خصوص علت مرگ مبنی بر اصابت ضربه به نقاط حساس سر و صورت پرونده با قرار عدم صلاحیت به دادسرای ناحیه16 امور جنایی تهران ارجاع شد.

سرهنگ کارآگاه حاجی زاده بیان کرد: به دستور رودگر بازپرس شعبه چهارم پرونده در اواخر شهریور سال جاری در اختیار کارآگاهان اداره و هم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ ابراز داشت: ماموران در بدو تحقیقات صاحب کمپ به نام رضا الف 33ساله احضار کردند و در تحقیقات به عمل آمده نامبرده اظهار داشت: متوفی به دلیل مصرف بیش از حد مواد مخدر بد حال شده که به بیمارستان منتقل و در نهایت فوت کرده است.

این مقام مسئول انتظامی اذعان داشت:
به دنبال اظهارات نامبرده تحقیقات میدانی ماموران و کارآگاهان این حوزه حاکی از کذب اظهارات رئیس کمپ را تداعی می کرد.

وی افزود: به همین منظور بنابر دستور قضایی رئیس کمپ در تاریخ 21 اسفند ماه سال جاری احضار و تحت بررسی قرار گرفت که متهم باز هم  بر گفته های قبلی پافشاری کرد  تا اینکه شواهد و قرائت موجود در پیش روی رئیس کمپ قرار گرفت و نامبرده به ناجا به اعتراف گشود.

سرهنگ حاجی زاده گفت: متهم در اعترافات خود بیان داشت که فرد متوفی در آن شب ورودی به کمپ بسیار حالش بد بود و صبح که مددجو به او سر زدم دیدم حالش بدتر شده همان که خواستم او را به بیمارستان انتقال دهم به من فحاشی کرد و من نیز چندین ضربه محکم مشت و لگد بر سرو صورت متوفی زدم و با زور و به همراه دو نفر دیگر از پرسنل کمپ وی را به بیمارستان انتقال دادیم.

معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران خاطر نشان کرد: با توجه به اعتراف صریح متهم در خصوص ارتکاب جنایت قرار بازداشت موقت از سوی مقام قضایی محترم صادر و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

برچسب ها: حوزه ، قاتل ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار