مدير عامل بانك ملي از امكان بهره گيري از تلفن همراه به جاي عابر بانك در پايانه هاي فروشگاهي خبر داد و گفت: بهره گيري از اين خدمت از سال آينده در خودپردازها نيز امكان پذير مي شود.

به گزارش سرويس اقتصادي باشگاه خبرنگاران، شبكه اخبار اقتصادي و دارايي (شادا)، فرشاد حيدري افزود: حذف كارتهاي بانكي براي نخستين بار در كشور به صورت منحصر به فرد در بانك ملي اجرا شد.

وي ادامه داد: سرمايه بانك ملي در هفته جاري از 22 هزار ميليارد ريال به 99 هزار ميليارد ريال افزايش يافت و بر همين اساس فاصله بانك ملي كه بزرگترين بانك كشور است با بانك دوم پنج برابر شد.

به گفته وي، افزايش سرمايه بانك ملي از محل تجديد ارزيابي دارايي هاي بانك ملي محقق شده است.

مدير عامل بانك ملي همچنين از گسترده تر كردن بانكداري ميان جوانان و نوجوانان از طريق راه اندزاي سايتي در اين بانك خبر داد و افزود: بانك ملي با افتتاح اين سايت بانكداري را از مدارس آغاز كرده و بر همين اساس بعد از رونمايي از كلوپ نوجوانان و جوانان، حجم وسيعي از اين قشر از اين نوع بانكداري استقبال كرده اند.

حيدري افزود: همچنين پنجاه و دومين شعبه الكترونيكي شهاب ملي امروز افتتاح مي شود، ضمن آن كه صرافي الكترونيكي بانك ملي نيز در حال راه اندازي است.

وي از اختصاص 15 ميليارد ريال به زندانياني كه مرتكب جرايم غيرعمد شده اند توسط اين بانك خبر داد و افزود: همچنين اين بانك در بافت هاي مسكن مهر بر اساس آمايش سرزميني تعدادي مدرسه و مسجد بنا مي كند.

حيدري در خصوص مصارف و منابع بانك ملي گفت: منابع اين بانك 739 هزار ميليارد ريال و مصارف آن 640 هزار ميليارد ريال بوده است كه بخش مصارف 32 درصد رشد همراه بوده است.

وي در خصوص مطالبات معوق بانك ملي اظهار داشت: ميزان مطالبات اين بانك در آبان ماه امسال 175 هزار ميليارد ريال بوده كه از آن زمان تاكنون بيش از 49 هزار ميليارد ريال از مطالبات وصول و يا تعيين تكليف شده است، به نحوي كه مانده مطالبات هم اكنون كمتر از پايان سال گذشته است./س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار