عضو کميسيون حقوقي قضايي مجلس با بيان اين که سازمان تعزيرات حکومتي وظيفه برخورد با قاچاقچيان دارو را دارد، گفت: وزارت بهداشت با همکاري دادگستري، مي‌بايست شعب تعزيرات حکومتي را در سراسر کشور براي برخورد با اين پديده بسيج کنند چرا که رسيدگي و صدور حکم در اين امر هيچ مانعي ندارد.

"سيد حميدرضا طباطبايي نائيني" در گفتگو با خبرنگار حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران با اشاره به سوءاستفاده برخي دلالان و قاچاقچيان در ارتباط با داروهاي کمياب، اظهار داشت: شرايط اقتصادي و تحريم‌هاي اقتصادي عامل مهمي براي سوءاستفاده برخي دلالان و قاچاقچيان است جهت بهره‌برداري غيرقانوني و کسب درآمد شده است.

وي در توضيح سياست‌ها و قوانين کنترل‌کننده موجود در مقابله با اين مسئله تصريح کرد: در برخورد با عرضه خارج از شبکه هر نوع کالاي دولتي قانوني وجود دارد که با قاچاقچيان و دلالان دارو برخورد کند.

اين عضو كميسيون قضايي مجلس با بيان اين که سازمان تعزيرات حکومتي وظيفه برخورد با قاچاقچيان دارو را دارد، خاطرنشان كرد: وزارت بهداشت با همکاري دادگستري، مي‌بايست شعب تعزيرات حکومتي را در سراسر کشور براي برخورد با اين پديده بسيج کنند چرا که رسيدگي و صدور حکم در اين امر هيچ مانعي ندارد.

انتهاي پيام/
برچسب ها: طباطبایی ، قاچاق ، دارو
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار