"دبير تشكل‌هاي دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي" گفت: بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری، تشكل‌هاي دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامي دومین جشنواره رسانه را درجزیره "بوموسی" برگزار مي‌كنند.

"مجتبي اکبری" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، درباره فعالیت تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در سال 91 اظهار داشت: دانشجویان با سرلوحه قرار دادان منویات رهبری تمامی برنامه‌های خود را  بر اساس میزان بودجه‌ای که در اختیار آنها قرار گرفت  محقق كردند.

وی به تاسيس دبيرخانه‌هاي مختلف در هر واحد دانشگاهي آزاد از سوي تشكل‌هاي دانشجويي اشاره و تصريح كرد: دانشجويان از جمله اهداف مهمی را كه طی یک سال اخیر در دستور کار قرار داده‌اند، اجراي بیانات رهبری در ارتباط با نحوه فعاليت دانشجويان و دانشگاهيان در عرصه‌هاي مختلف است و برای این كار در هر واحد دانشگاهی یک دبیرخانه برای تحقق کلیدواژه‌های مقام معظم رهبری در سال 91 تاسيس كرده‌ايم.

دبیر کل تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: دبیرخانه "اصلاح سبک زندگی" در دانشگاه البرز، دبیرخانه " گفتمان انقلاب اسلامی" در دانشگاه شهرری، دبیرخانه "وحدت اسلامی" در دانشگاه سیستان و بلوچستان و دبیرخانه "اقتصاد مقاومتی" در دانشگاه لرستان در راستای تحقق منویات رهبری، کرسی‌های آزاداندیشی زیادی را برگزار کردند.

اکبری به فعاليت‌هاي سال گذشته تشکل‌های دانشجويي دانشگاه آزاد اسلامی اشاره و تصریح کرد: انتشار 170 نشریه، برگزاری همایش 1000 نفره در مشهد مقدس، اعزام کاروان 5000 نفری راهیان نور به شلمچه، برگزاری بیش از 400 کرسی آزاد اندیشی و برپايي اردوهای بصیرت‌افزایی از جمله فعالیت‌های دانشجویان در سال91 بود.

دبیر کل تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری قرار است که دومین جشنواره رسانه را در جزیره "بوموسی" برگزار کنیم.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار