مدير كل راه وشهرسازي استان كردستان: رفع نقاط پر حادثه و ساماندهي محورهاي ارتباطي بين‌ شهري نيازمند اعتبارات ويژه است.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي اداره كل راه وشهر سازي استان كردستان، مهندس محمد صادق وجدي اظهار كرد: همزمان با اقدامات بلند مدت در خصوص ارتقاي شاخص هاي بهره مندي از راه در استان كه از جمله آن مي توان به احداث بزرگراه وارتقاي راه هاي فرعي به اصلي نام برد به منظور رفاه حال استفاده كنندگان وايمني بيشتر جاده ها يك سري اقدامات زود بازده نيز در دستور كار بوده كه با توجه به اعتبارات هر ساله در محورهاي مختلف استان انجام شده ويا در حال انجام است.

وي با تاكيد بر لزوم توجه بيشتر نسبت به ايمن‌سازي محورهاي ارتباطي گفت: از جمله اقدامات زود بازده مي توان به اقدام در راستاي رفع نقاط پر حادثه با اجراي عمليات مختلف همچون ايجاد باند كندرو، تعريض وخاكبرداري در قوس ها جهت افزايش شعاع ديد رانندگان و.. نام برد.

وجدي خاطرنشان كرد: از ابتداي امسال تا پايان بهمن در محورهاي اصلي و روستايي توسط عوامل سخت‌كوش راهداري و به صورت اماني 54 هزار متر مكعب خاكبرداري در قوس‌هاي با ديد كم صورت پذيرفته كه اين كار ميدان ديد رانندگان را افزايش داده و از بسياري از تصادفات و حوادث احتمالي جلوگيري كرده است. وي ادامه داد: براي انجام اين حجم عمليات حدود 170 ميليون ريال هزينه شده است.
برچسب ها: نقاط ، محور ، اعتبار ، پرحادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار