مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري آذربايجان شرقي خبر داد: تمامی موزه ها و محوطه های تاریخی استان آذربایجان شرقی در زمان تعطیلات نوروز 12 ساعت مستمر در روز آماده حضور گردشگران و بازدیدکنندگان هستند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران تبریز ، در مراسم آغاز فیلم برداری این تله فیلم، فرمانده لشکر عاشورا با اشاره مقام والای شهید علی تجلائی و نقش موثر و بی بدیل آن شهید در دفاع مقدس به ویژه عملیات بدر، گفت : رشادتها و جانفشانی شهید تجلائی در آن عملیات از خاطرات فراموش نشدنی دفاع مقدس است.

سردار پورجمشیدیان همچنین با بیان اینکه زنده نگاه داشتن یاد و خاطره این شهیدان از وظایف تمامی مردم به ویژه دستگاههای نظام است افزود : سپاه عاشورا برنامه های ویژه ای برای پاسداشت یاد و خاطره شهیدان دارد که کمک به تولید آثار فاخر تصویری به ویژه تلوزیونی از آن جمله است.

در این مراسم همچنین نواداد رئیس صدا و سیمای استان نیز تولید آثار تلوزیونی از زندگی نامه شهیدان و سرداران دفاع مقدس را از جمله اولویتهای این سازمان برشمرد و گفت : صدا و سیمای استان در حال برنامه ریزی برای تولید تله فیلمهائی از زندگی سرداران دفاع مقدس است که در تلاش هستیم با مطالعه دقیق و گسترده بتوانیم آثاری در خور شان و مقام این شهیدان تولید کنیم/س

برچسب ها: موزه ، محوطه ، نوروز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.