استاندار خراسان شمالی از بهره برداری 6 طرح مهرماندگار در استان خبرداد.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، محمود احمدی بیغش در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان اینکه 33 طرح در استان در قالب طرح ماندگار باید به بهره برداری می رسید،افزود: 6 طرح از این طرح ها شامل آبرسانی از سد شیرین دره به بجنورد،آبرسانی به شهر اسفراین ،آبرسانی به شهر گرمه و جاجرم ،بهره برداری از مساکن مهر،بهره برداری از سه ساختمان اداری و بهره برداری از سه بیمارستان در استان بهره برداری شده است.

وی اظهارداشت:در حال حاضر 70درصد مردم شهرستان بجنورد از آب شیرین دره برخوردار و 30 درصد دیگر نیز تا پایان فروردین 92 از این طرح بهره مند می شوند.

وی به مساکن مهر در استان اشاره کرد و افزود:در حال حاضر 25 هزار واحد مسکن مهر در استان افتتاح شده و 10 هزار واحد دیگر نیز در حال افتتاح می باشد.

احمدی بیغش در ادامه به عدم پرداخت ده هزار وام ازدواج در استان اشاره کرد و گفت:ما پیگیر این موضوع بوده ایم ولی در حال حاضر سایت تسهیلات وام ازدواج در کل کشور بسته و هیچ گونه وام ازدواجی پرداخت نشده است.

وی مهمترین انتقادها به دولت را مشکل اقتصادی عنوان کرد و گفت:انتقادهایی که در این بخش به دولت مطرح می شود،ناشی از جنگ اقتصادی است و دشمن علیه کشور برای عقب نشینی مردم از اصول و اهداف جمهوری اسلامی تدارک دیده است.

وی خاطر نشان کرد:برخی از انتقادها می تواند درست باشد و این انتقادها طبق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب کارگشای امور کشوری می شود.

وی از انتقادهای سازنده رسانه های استان قدردانی کرد و گفت: انتقادهای سازنده رسانه ها می تواند رشد و توسعه استان را فراهم کرده و این خواست همه مدیران بویژه مدیریت ارشد استان است./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.